گروه سیار واکسیناسیون فعالیت خود را در پردیس 2 برابر کرد


گروه سیار واکسیناسیون فعالیت خود را در پردیس 2 برابر کرد

تهران- ایرنا- فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: گروه سیار واکسیناسیون فعالیت خود را در سطح شهرستان 2 برابر کرده است تا معلولان و کسانی که امکان حضور در مراکز واکسیناسیون را ندارند، در کوتاه‌ترین زمان واکسینه شوند.

به گزارش ایرنا، ابراهیم گرمابدری روز جمعه در حاشیه برپایی نمایشگاه ادوات و تجهیزات نظامی که به مناسبت فاع مقدس در پردیس برگزار شده به خبرنگاران اظهار داشت: قرارگاه خدمت رسانی طرح‌های حمایتی را در کنار ایجاد مراکز واکسینایون اجرا می کند.

وی اضافه کرد: اعزام گروه سیار واکسیناسیون، تهیه بسته های معیشتی برای بیماران نیازمند کرونایی و تهیه بسته های نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند، برخی از طرح های حمایتی سپاه در این منطقه است.

گرمابدری افزود: در هفته دفاع مقدس رزمایشی را با تهیه و توزیع حدود یک هزار بسته معیشتی برنامه ریزی کردیم تا بسته‌ها بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شود.

فرمانده سپاه پردیس توضیح داد: تعداد زیادی از بسته های معیشتی برای بیماران کرونایی ارسال می‌شود و تاکنون ۲۱۰ نفر بیمار کرونایی نیازمند در این شهرستان شناسایی شدند و پیک‌های سلامت سپاه این خدمات و بسته‌ها را به درب‌ منزل بیماران رساندند.

وی ضمن تقدیر از کشاورزان خیر شهرستان، اظهار داشت: تعدادی از کشاورزان باغدار، چندین تُن سیب را به رایگان برای بیماران کرونایی به قرار گاه خدمت رسانی بسیج هدیه دادند.

فرمانده سپاه پردیس افزود: سپاه و قرارگاه خدمت رسانی پردیس در رزمایش کمک‌های مومنانه ۲۶ هزار بسته معیشتی را در کنار بسته‌های نوشت افزار و کتاب های کمک آموزشی در بین نیازمندان توزیع کرد.

گرمابدری گفت: طرح شهید سلیمانی که با همکاری شبکه بهداشت و بسیج آغاز شده بود، امروز وارد گام پنجم شده است و با قدرت ادامه می یابد.

وی با اشاره به مراکز فعال واکسیناسیون افزود: مرکز شهید بروجردی(پردیس)، شهید کاظمی(بومهن) و مرکز شهید همدانی در فاز ۱۱ و در ابتدای خیابان خلیج فارس خدمات رسانی دارند.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: نیروهای متخصص پس از فراخوان برای جهاد ملی واکسیناسیون اعلام آمادگی‌ کردند و روزانه ۱۵ تا ۲۰ نفر از آنها آموزش واکسیناتوری می بینند تا در صورت افزایش مراکز واکسیناسیون برای خدمات رسانی آماده باشند.

گرمابدری از تزریق روزانه ۲۵ هزار دُز واکسن در مراکز واکسیناسیون این شهرستان خبر داد و گفت: با افزایش شیفت‌ها و با حضور مستمر مردم امیدواریم پردیس اولین شهرستانی باشد که تزریق واکسن به شهروندان را به اتمام می‌رساند.

وی از راه اندازی پویش نذر نفس در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: اقدام دیگری در قالب نذر نفس در پردیس انجام شد که کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران نیازمند کرونایی تهیه و به آنها تحویل می شود.

فرمانده سپاه پردیس خاطر گفت: سپاه با کمک خیران چندین دستگاه اکسیژن ساز را تهیه و به صورت امانت در اختیار افرادی که امکان تامین دستگاه اکسیژن ساز را ندارند، قرار می‌دهد.

شهرستان پردیس با جمعیتی حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تهران رکورددار چند قلوزایی