«عبادالله نظامی» به عنوان شهردار جدید اسکو معرفی شد


«عبادالله نظامی» به عنوان شهردار جدید اسکو معرفی شد

تبریز - ایرنا - «عبادالله نظامی» به عنوان شهردار جدید اسکو معرفی و حکم خود را از فرماندار این شهرستان دریافت کرد.

فرماندار اسکو روز جمعه در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید این شهر با اشاره به قدمت اسکو به لحاظ تاریخی و قدمتی، گفت: اسکو در تمام فصل‌های سال میزبان خیل عظیمی از گردشگرانی است که مشتاقانه برای بازدید از اماکن تاریخی، این شهر را به عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب می‌کنند.

«بابک رضی‌منش» با قدردانی از شهردار سابق و سرپرست شهرداری اسکو، افزود: شهردار و شورای اسلامی این شهر در خصوص ساختن شهری آباد و توسعه یافته برای جذب گردشگران باید با هم تعامل زیادی داشته باشند.

شهردار و شورای اسلامی اسکو بازوان اجرایی توسعه شهر هستند

رییس شورای اسلامی اسکو نیز در این مراسم گفت: اعضای شورای اسلامی این شهر با اکثریت آرای شهردار جدید اسکو را انتخاب کردند و معتقدیم که اعضای شورای اسلامی و شهردار به عنوان بازوی اجرایی ۶ نفری برای توسعه، عمران و آبادانی این شهر تلاش خواهند کرد.

«فاطمه مظفری‌اسکوئی» با اشاره به سابقه مدیریی اجرایی و عملکرد موفق شهردار جدید در رده‌های مدیریتی و توانمندی وی در آنها، افزود: امید است با حضور «عبادالله نظامی» اتفاق‌های خوبی در شهر اسکو روی دهد و این شهر به جایگاه واقعی خود برسد.

وی توجه به حوزه گردشگری، جذب سرمایه گذاری، راه‌اندازی کمیسیون سرمایه‌گذاری، تکریم ارباب رجوع و تلاش برای رضایت مردم اسکو را از برنامه‌های مهم شورای اسلامی شهر و شهرداری در دوره جدید اعلام کرد.

جلب رضایت مردم موجب مشارکت آنان در توسعه شهر می‌شود

شهردار جدید اسکو نیز در این مراسم گفت: توجه به امر مهم تکریم ارباب رجوع و رضایت مردم از اولویت‌های بنده و شورای اسلامی این شهر است و اگر برای جلب رضایت مردم تلاش شود، به طور قطع مشارکت مردم در امر توسعه شهر تحقق می‌یابد.

عبادالله نظامی، افزود: توجه به انضباط مالی و اداری، مدیریت شفاف، تعامل با ادارات سطح شهرستان و استان برای رفع مشکلات مردم، تلاش برای ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری، رسیدگی به سیما و منظر شهری و ارتقا و حفظ جایگاه شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری از دیگر اولویت‌های کاری من در شهرداری است.

وی با تاکید بر همراهی، مشارکت و همفکری تک تک شهروندان اسکو در امر توسعه شهری، اظهار داشت: امید است با عنایت خداوند منان و کمک اعضای شورای اسلامی شهر و تعامل مردم، در حد وسع و توان بتوان پروژه های عمرانی را اجرا و در توسعه این شهر تغییر و تحول ایجاد کرد.

به گزارش ایرنا، اُسکو از شهرهای غربی استان آذربایجان‌شرقی در نزدیکی تبریز است و بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ این شهرستان حدود ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی