برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در ملکان و هشترود


برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در ملکان و هشترود

مراغه- ایرنا- همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان‌های ملکان و هشترود برگزار و به تعدادی از شرکت‌کنندگان جوایزی به قید قرعه اهدا شد.

سرهنگ علی سبزی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه هشترود روز جمعه در آیین پایانی این پیاده‌روی خانوادگی افزود: هدف از برگزاری این همایش، گسترش فرهنگ پیاده‌روی و ورزش همگانی با هدف ارتقای سلامت عمومی است.

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در ملکان و هشترود

وی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای انتقال دستاوردهای دوران دفاع مقدس به نسل آینده دانست و افزود: همزمان با این مهم باید طی این هفته، زمینه ترویج ارزش‌های دینی و اصلاح رفتارهای اجتماعی فراهم شود.

سرهنگ سبزی با بیان اینکه بزرگداشت هفته دفاع مقدس گرامیداشت ایثار، مقاومت و صبر ملت ایران است، بیان کرد: دفاع مقدس یکی از مقاطع سرنوشت‌ساز برای ملت ایران به شمار می‌رود و گرامیداشت آن باید هوشمندانه و و با مشارکت همگانی باشد.

به گزارش ایرنا همایش پیاده‌روی خانوادگی هفته دفاع مقدس در هشترود با حضور گروه‌های مختلف مردم و خانواده‌ها از مقابل اداره ورزش و جوانان به سمت استادیوم آزادی این شهر برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در همایش پیاده‌روی خانوادگی ملکان نیز مسیر حدود سه کیلومتری را پیاده‌روی کردند.

به عقیده کارشناسان پیاده‌روی فواید بسیار زیادی دارد و می‌تواند تاثیر به سزایی روی زندگی اجتماعی و سلامت بدن ما بگذارد همچنین از خیلی بیماری‌ها جلوگیری و حافظه را تقویت می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها