برگزاری شب شعر بین‌المللی نوای کاروان در دانشگاه جهرم


برگزاری شب شعر بین‌المللی نوای کاروان در دانشگاه جهرم

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه جهرم گفت: شب شعر بین‌المللی نوای کاروان با حضور شاعران داخلی و خارجی و رونمایی از کتاب «جان پدر کجاستی»، به صورت مجازی به میزبانی این دانشگاه برگزار می‌شود.

غنی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: شب شعر بین‌المللی «نوای کاروان» به همت کانون شعر و ادب و انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه جهرم و کانون فرهنگی میعاد، با حضور چهار شاعر از کشورهای افغانستان، عراق و اوکراین و سه شاعر ایرانی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم شنبه۳ مهر ماه ساعت ۲۱ برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مراسم با شعرخوانی و اجرای دکتر شهرام کارگر و در بستر اسکای روم برگزار می‌شود.

غنی خاطرنشان کرد: محور این شب شعر، اربعین حسینی است که به دلیل تقارن با هفته دفاع مقدس، از شاعران این حوزه نیز برای حضور و شعرخوانی دعوت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه رونمایی از کتاب «جان پدر کجاستی؟!» نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم است، گفت: این کتاب مجموعه شعر شاعران پارسی‌زبان درباره‌ی حمله تروریستی به مدرسه سیدالشهدا در منطقه‌ی دشت برجی کابل و در سوگ کشتار بی‌رحمانه دخترکان مظلوم افغان به اهتمام دانیال بهادرانی است.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه جهرم گفت: این کتاب به همت بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشر صریر قلم به شمارگان هزار نسخه منتشر شده است.

به گزارش ایسنا این شب شعر در بستر اسکای روم به نشانی http://skyroom.online/ch/rsmi/fars برگزار می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما