برگزاری شب شعر بین‌المللی نوای کاروان در دانشگاه جهرم


برگزاری شب شعر بین‌المللی نوای کاروان در دانشگاه جهرم

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه جهرم گفت: شب شعر بین‌المللی نوای کاروان با حضور شاعران داخلی و خارجی و رونمایی از کتاب «جان پدر کجاستی»، به صورت مجازی به میزبانی این دانشگاه برگزار می‌شود.

غنی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: شب شعر بین‌المللی «نوای کاروان» به همت کانون شعر و ادب و انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه جهرم و کانون فرهنگی میعاد، با حضور چهار شاعر از کشورهای افغانستان، عراق و اوکراین و سه شاعر ایرانی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم شنبه۳ مهر ماه ساعت ۲۱ برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مراسم با شعرخوانی و اجرای دکتر شهرام کارگر و در بستر اسکای روم برگزار می‌شود.

غنی خاطرنشان کرد: محور این شب شعر، اربعین حسینی است که به دلیل تقارن با هفته دفاع مقدس، از شاعران این حوزه نیز برای حضور و شعرخوانی دعوت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه رونمایی از کتاب «جان پدر کجاستی؟!» نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم است، گفت: این کتاب مجموعه شعر شاعران پارسی‌زبان درباره‌ی حمله تروریستی به مدرسه سیدالشهدا در منطقه‌ی دشت برجی کابل و در سوگ کشتار بی‌رحمانه دخترکان مظلوم افغان به اهتمام دانیال بهادرانی است.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه جهرم گفت: این کتاب به همت بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشر صریر قلم به شمارگان هزار نسخه منتشر شده است.

به گزارش ایسنا این شب شعر در بستر اسکای روم به نشانی http://skyroom.online/ch/rsmi/fars برگزار می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی