کانون‌های مساجد، وسیع‌ترین شبکه فرهنگی مردم‌محور هستند


کانون‌های مساجد، وسیع‌ترین شبکه فرهنگی مردم‌محور هستند

مدیر ستاد کانون‌های مساجد لرستان از فعالیت 425 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان خبر داد و گفت: کانون‌های مساجد وسیع‌ترین شبکه فرهنگی مردم‌محور کشور هستند.

محمد ابدالی‌پور در نشست فصلی مدیران و رابطان کانون‌های مساجد لرستان اظهار کرد: توانمندسازی مدیران کانون‌های مساجد مهم‌ترین رویکرد نشست فصلی مدیران و رابطان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

وی با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، وسیع‌ترین شبکه جوان و فرهنگی مردم‌محور کشور هستند که تا دورترین نقاط جغرافیایی شهرها و روستاها فعالیت دارند، افزود: توانمندسازی مدیران و رابطان کانون‌های مساجد در راستای رونق این کانون‌ها از اهداف مهم دوره‌های آموزشی است.

ابدالی‌پور با اشاره به اینکه این نشست‌ها با هدف تقویت فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، تقویت هماهنگی بین کانون‌ها و ستاد استانی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار شده است، بیان کرد: مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری معین در شهرستان‌های استان نقش محوری در هماهنگی بیشتر فعالیت‌های کانونی و تقویت برنامه‌ها دارند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با اشاره به فعالیت ۴۲۵ کانون فرهنگی و هنری مسجد در استان، خاطرنشان کرد: تقویت برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد مهم‌ترین رویکرد ستاد فهمای استان است که ۶۰ درصد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در روستاها و ۴۰ درصد در شهرها متمرکز هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق