تمام آتش‌نشانان اهوازی در برابر کرونا واکسینه شدند


تمام آتش‌نشانان اهوازی در برابر کرونا واکسینه شدند

اهواز - ایرنا - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: تمام کارکنان آتش نشانی اهواز که بالغ بر 430 نفر هستند در مقابل کرونا واکسینه شدند.

ابراهیم قنبری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تمام ماموران آتش نشانی در اهواز دُز اول واکسن را دریافت کرده و تزریق دُز دوم نیز از چند روز گذشته آغاز شده است.

وی گفت: کار سخت و طاقت فرسای ماموران آتش نشان و حضور آنها در مکان های مختلف و داشتن ارتباط با افراد زیاد در طول روز برای امدادرسانی باعث شده تا سلامت امدادگران و آتش نشانان در این شرایط خطرناک کرونا به خطر افتد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه بیشتر ماموران آتش‌نشانی اهواز به کرونا مبتلا شدند افزود: یک مامور آتش نشانی اهواز نیز بر اثر کرونا جان خود را از دست داد.

قنبری با اشاره به اینکه واکسینه کردن ماموران آتش نشان آنها را در مقابل خطر کرونا مصون می‌کند تا خدمات بیشتری را به مردم ارایه دهند ادامه داد: سازمان آتش نشانی در دوران همه گیری کرونا در کنار انجام رسالت خود که امدادرسانی است با گندزدایی اماکن و فضاهای مختلف در سطح شهر تلاش داشته تا مردم را از خطر انتقال این ویروس دور نگه دارد.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز تمامی شهرستان های خوزستان از وضعیت قرمز خارج شده‌اند. بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دُز واکسن کرونا تاکنون در خوزستان تزریق شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک