اقتدار نظامی، جلوه ای از قدرت ایران در پرتو دفاع مقدس است


اقتدار نظامی، جلوه ای از قدرت ایران در پرتو دفاع مقدس است

قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: توانایی نظامی، جلوه ای از اقتدار انقلاب اسلامی است که نتیجه دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت است.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری در آیین افتتاح پایگاه های شهید ربانی و ام ابیها شهر مشعلدار افزود : مردم در مقابل هجوم همه جانبه استکبار که بیش از ۴۰ کشور به نوعی در جنگ نابرابر در کنار هم قرار گرفتند و به کشور عزیزمان حمله‌ور شدند، همواره با وحدت کلمه، پشتیبان نظام و حافظ کشور بودند.

وی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس یادآورشد : یکی از نتایج اصلی دفاع مقدس ، ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان و استکبار جهانی در هشت سال دفاع مقدس است که توانستیم با مقاومت در مقابل چندین کشور پیروز شویم.

وی گفت: نتیجه مقاومت در مقابل یک دنیا در دفاع مقدس، پیروزی بود و امروز در پرتو این مقاومت، پرچم اسلام در یمن، سوریه، لبنان و سایر کشورها برافراشته شده و به نوعی این اقتدار، نتیجه دفاع مقدس و ایستادگی مردم ایران است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: این پیروزی با وجود تمام تحریم‌ها بوده و در حالی که در شرایط سخت تحریم به سر می بردیم دشمن را به زانو در آورده ایم. نتیجه این قدرت ما، افول آمریکاست .

سرهنگ حیدری یادآور شد: در حالی که بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری نتوانسته بود به آمریکای جنایتکار حتی یک گلوله شلیک کند، امروز جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان و قدرت موشک های دوربرد خود را به پایگاه عین الاسد بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه آسیا شلیک می کند و این فقط جلوه ای از اقتدار نظام اسلامی است که نتیجه دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت می باشد.

وی افزود: نکته دوم، قدرت مردم در هشت سال دفاع مقدس است که همه در کنار هم بدون در نظر گرفتن جناح‌ها حتی تفکرات و احزاب مختلف، یک ید واحده شدند. امروز ما باید این وحدت را بدون در نظر گرفتن جناح بندی و حزب گرایی حفظ کنیم.

به گفته سرهنگ حیدری امروز صحنه جنگ، عرصه اقتصادی است. در گذشته جنگ در حوزه دفاع از مرزهای کشور بود اما امروز جنگ اقتصادی و فرهنگی است که باید در سایه ولایت مقام معظم رهبری، بتوانیم با وحدت کلمه بر دشمن غلبه کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی