6 تصادف در خمین به جان باختن چهار نفر انجامید


6 تصادف در خمین به جان باختن چهار نفر انجامید

خمین - ایرنا - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی خمین از جان باختن چهار نفر در 6 تصادف روز گذشته خبر داد.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی خمین، اسماعیل تیرانی توضیح داد: در این تصادف‌ها هشت مصدوم به بیمارستان منتقل شدند،۲ نفر در سر صحنه جان خود را از دست دادند و ۲ نفر دیگر به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کردند.
وی گفت: روز گذشته طی درگیری با چاقو، ۲ مصدوم دیگر بعد از دریافت اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام خمینی(ره) خمین منتقل شدند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی خمین افزود: صبح امروز (جمعه) پس از برقراری تماس با مرکز فوریت های پزشکی خمین گزارش سقوط فردی ۶۰ ساله از کوه اطلاع رسانی شد.
تیرانی ادامه داد: نیروهای پایگاه یک شهری در کمترین زمان به منطقه اعزام و با کمک نیروهای آتش نشانی فرد مصدوم به پایین کوه منتقل و به بیمارستان اعزام شد.
وی اضافه کرد: پس از دریافت گزارش سوختگی فردی ۷۰ساله در باغ های اطراف روستای دربند خمین همکاران پایگاه جاده‌ای دهنو به محل حادثه اعزام و بعد از معاینه مشخص شد، فرد مصدوم جان خود را از دست داده است.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارای یک بیمارستان با خدمات درمانی و بستری است.
مرکز فوریت‌های پزشکی این شهرستان با ۲۳ نیروی عملیاتی دارای یک مرکز اپراتوری، یک پایگاه شهری، سه پایگاه جاده‌ای و چهار دستگاه آمبولانس فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !