مقایسه کیا کارنیوال با کیا کارنز


مقایسه کیا کارنیوال با کیا کارنز

عصر خودرو- مشخصات فنی کیا کارنیوال و کیا کارنز در این گزارش آمده است تا به کمک آن‌ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، مزدا 3 با ب ام و 523i است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند.

معرفی کیا کارنیوال:
کیا کارنیوال، خودرویی ساخت کشور کره جنوبی است که در سال 2008 طراحی شد و در آن از یک موتور 6 سیلندر با 24 سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو 2656 سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن 189 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو 249 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده 5 دنده خودکار استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت 192 کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت برای آن 14 ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو 10.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است و حجم باک آن 80 لیتر است.

این خودرو دارای کمربند ایمنی با قابلیت پیش‌کشاننده در هنگام ضربه، روکش چرمی دسته دنده، سوئیچ با سیستم هوشمند، سانروف، روشن شدن خودکار چراغ‌ها (سنسور نور)، روکش چرمی صندلی‌ها، سیستم استارت دکمه‌ای، چراغ‌های زنون جلو، تنظیم زاویه چراغ‌های جلو به صورت خودکار، برف‌پاک‌کن‌های خودکار (سنسور باران)، چرخش همزمان چراغ‌های جلو با فرمان (AFS)، شیشه شوی چراغ‌های جلو، قابلیت تعویض دنده بصورت دستی از روی فرمان است.

معرفی کیا کارنز:
کیا کارنز، خودرویی ساخت کشور کره جنوبی است که در سال 2008 طراحی شد و در آن از یک موتور 4 سیلندر با 16 سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو 2000 سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن 145 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو 188 نیوتن متر در 4000 و 250 دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده 4 دنده خودکار تیپ ترونیک استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت 190 کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت برای آن 12 ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو 8.4 لیتر در هر 100 کیلومتر است و حجم باک آن 55 لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به سیستم ورود بدون کلید، سنسور پارک اشاره کرد.

مقایسه کیا کارنیوال با کیا کارنز


دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری