پویشی جهت واکسیناسیون همه شهروندان بالای 18 سال پایتخت تا 10 مهر


پویشی جهت واکسیناسیون همه شهروندان بالای 18 سال پایتخت تا 10 مهر

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به برگزاری پویش جهت واکسیناسیون همه افراد بالای ۱۸ سال تا ۱۰ مهر در پایتخت گفت: شهرداری تهران از همه امکانات...

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علی نصیری، سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در مراسم افتتاح و آغاز بکار ۲۶ مرکز جدید واکسیناسیون در پایتخت اظهارداشت: پویش و کار جدیدی را آغاز کرده‌ایم که از سه روز پیش شروع شده و قرار است که تا ۱۰ مهر بتوانیم در شهر و استان تهران هیچ فرد بالای ۱۸ سال نداشته باشیم که دز اول واکسن کرونا را دریافت نکرده باشند.

وی افزود: ما این بار نه فقط تأمین مکان بلکه تامین همه امکانات از جمله نیروی انسانی را به عهده می‌گیریم و ۱۳ مرکز یا شهر واکسن ثابت شهری و سه مرکز خودرویی جدید و ۱۰ مرکز سیار دیگر از امروز آغاز بکار می‌کند.

وی بیان داشت: بر همین اساس ۷۰۰ هزار دز در ۱۰ روز از وزارت بهداشت درخواست شده است و امیدواریم هر چه سریع‌تر واکسیناسیون شهروندان تهران به طور کامل انجام گیرد.

نصیری همچنین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی یادآور شد: با شروع دوره جدید مدیریتی در شهر تهران و شهرداری تهران یکی از برنامه‌هایی که به صورت راهبرد در برنامه‌های شهردار تهران اعلام شد برداشتن بار کرونا در کلانشهر تهران از دوش دولت بود.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها و مراکز و سازمان‌های شهرداری پای کار آمدند و در دو هفته کار جهادی و شبانه روزی امروز به این نقطه رسیدیم.

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: برنامه‌ها در ۱۴۰ محور تدوین شده است و مشارکت مردمی در مدیریت کرونا حائز اهمیت است چراکه هر جا در این انقلاب از مردم استفاده شد پیروزی داشتیم. همچنین همبستگی میان همه دستگاه‌ها و اولویت پیشگیری بر درمان است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی