افتتاح 26 مرکز واکسیناسیون کرونا توسط شهرداری تهران


افتتاح 26 مرکز واکسیناسیون کرونا توسط شهرداری تهران

افتتاح و آغاز به کار ۲۶ مرکز واکسیناسیون کرونا امروز با حضور شهردار تهران و اعضای شورای ششم صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مراسم افتتاح و آغاز به کار ۲۶ مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ با حضور شهردار تهران و برخی از اعضای شورای ششم شهر تهران برگزار شد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در این مراسم با اشاره به اینکه قدرت دین، قدرت رهبری دینی و قدرت مردم را جمهوری اسلامی نمایان کرد، گفت:اربعین نهضت آخرالزمانی است و باز امیدها و نگرانی هایی را به دنبال داشته است. امید جبهه حق و نگرانی کسانی که دشمن ملت ها هستند.

شهردار تهران گفت: ما با همه وجود اربعین را پاس می داریم و به عنوان یک بازمانده از طریق سید الشهدا در حرکت به سمت کربلا ادای دین خود را در این مکان و با خدمت به مردم جبران می کنیم.

وی افزود: هفته دفاع مقدس است و تجلی همان سه ویژگی که ذکر کردم باعث شد جنگ تحمیلی به دفاع مقدس تبدیل شود.

زاکانی بیان داشت: ما راهی نداریم جز با تمسک به اسلام و پیروی از رهبری تا با حضور در میدان مردم بتوانیم از قله های مختلف عبور کنیم و خودمان را به قله نهایی که تحویل پرچم انقلاب اسلامی به دست ولی و صاحب حقیقی مان هست برسیم.

شهردار تهران گفت: پاندمی کرونا روزانه ده‌ها هزار نفر در سراسر جهان را به کام مرگ می کشاند. این بیماری مشکلی نیست که یک روزه و یک هفته و یک ماهه پرونده اش بسته شود بلکه باید با آن زندگی کنیم و مهار و زمین گیرش کنیم.

وی گفت:همه مراکزی که می توانند در مهار کرونا مشارکت کنند باید به میدان بیایند و شهرداری تهران هم همه اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

گفتنی است، علیرضا زاکانی شهردار تهران در پویش جهادی تزریق ۳۰۰ هزار دز واکسن کرونا در ۲۶ پایگاه واکسیناسیون شهرداری تهران، به یکی از مراجعه‌کنندگان در مرکز سوله مدیریت بحران منطقه ۱۷ واکسن زد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟