پیشنهاد باورنکردنی بازیکنان استقلال به کادر فنی درباره زمین تمرین


پیشنهاد باورنکردنی بازیکنان استقلال به کادر فنی درباره زمین تمرین

برخی از بازیکنان استقلال تصمیم گرفته داند خودشان پول زمین تمرین را بدهند تا تیم از این وضعیت بلاتکلیفی خارج شود. نوشته پیشنهاد باورنکردنی بازیکنان استقلال به کادر فنی درباره زمین تمرین اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پیشنهاد باورنکردنی بازیکنان استقلال به کادر فنی درباره زمین تمرین

پیشنهاد تهیه زمین تمرین با پول شخصی توسط بازیکنان استقلال به کادر فنی آبی پوشان
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۰
پیشنهاد باورنکردنی بازیکنان استقلال به کادر فنی درباره زمین تمرین

برخی از بازیکنان استقلال تصمیم گرفته داند خودشان پول زمین تمرین را بدهند تا تیم از این وضعیت بلاتکلیفی خارج شود.

پیشنهاد باورنکردنی بازیکنان استقلال به کادر فنی درباره زمین تمرین

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آبی پوشان تهرانی این روزها با مشکلات زیادی مواجه شده اند.

استقلال از لحاظ مدیریتی در بلاتکلیفی به سر می برد.

به گزارش پارس فوتبال و به نقل از تسنیم، تیم فوتبال استقلال که روزهای بحرانی و پرالتهابی را سپری می‌کند، روز گذشته (پنجشنبه) برای برگزاری تمرین دچار مشکل شد. زمانی که اعضای تیم استقلال قصد ورود به مجموعه ورزشی انقلاب را داشتند، به آنها اعلام کردند به دلیل پایان قرارداد اجازه ورود ندارند.

فرهاد مجیدی در تماس با امیرحسین فتحی، مدیرعامل پیشین استقلال و مدیر مجموعه ورزشی انقلاب توانست مجوز حضور تیمش در چمن طبیعی مجموعه انقلاب را بگیرد تا حداقل تمرین برگزار شود. طبق برنامه تمرینی، آبی‌پوشان امروز به استراحت می‌پردازند اما به دلیل نداشتن زمین تمرین مشخص نیست از شنبه در کدام زمین باید تمرین کنند. البته در رسانه ها اینطور عنوان شده که تمرین فردای استقلالی ها در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که هنوز این موضوع هم به صورت قطعی تایید نشده است.

مشکل زمین تمرین مانند سایر مشکلات استقلال یک معضل تکراری در سال‌های اخیر بوده است. در شرایطی که استقلال صاحب کمپ مرحوم ناصر حجازی است، این مجموعه اجاره داده شده و به همین دلیل هر سال مسئولان استقلال هزینه زیادی بابت کرایه زمین و سالن بدنسازی می‌پردازند. سوال اینجاست چرا یکبار مدیران استقلال فکری به حال معضل تمرین نمی‌کنند؟ هزینه‌هایی که صرف کرایه زمین شده، اگر صرف بازپس گیری کمپ حجازی و مرمت چمن آن شده بود، امروز استقلال مانند پرسپولیس صاحب یک مجموعه اختصاصی بود.

با استعفای احمد مددی از مدیرعاملی باشگاه استقلال، همه چیز به حال خودش رها شده و حتی هزینه تهیه آب معدنی برای تمرینات نیز از سوی کادر فنی پرداخت می‌شود. بحث استفاده از سالن بدنسازی و استخر هم آنقدر معضل بزرگی برای بازیکنان شده که برخی از آنها ترجیح می‌دهند با هزینه شخصی از سالن و استخر استفاده کنند.

نکته عجیب این است که برخی بازیکنان به کادر فنی پیشنهاد داده‌اند به دلیل توجه نکردن مسئولان باشگاه برای تهیه حداقل امکانات، خودشان پول تهیه زمین و سالن بدنسازی را بدهند و به دنبال یک مجموعه آبرومند باشند. زمین مجموعه انقلاب کیفیت مطلوبی ندارد و حتی باعث تعجب گابریله پین، مربی ایتالیایی استقلال شده است.

آیا وقت آن نرسیده که مسئولان استقلال از خواب خرگوشی بیدار شوند و بدانند یکی از فاکتورهای موفقیت تیمی داشتن حداقل امکانات است؟ چیزی که استقلال به عنوان یک تیم پرطرفدار آن را ندارد و هر سال به دنبال جابجایی از یک مجموعه به مجموعه دیگر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در