پیروانی: فدراسیون می‌توانست با پرسپولیس تعامل کند


پیروانی: فدراسیون می‌توانست با پرسپولیس تعامل کند

تهران- ایرنا- مدیر فوتبالی پرسپولیس گفت: بازیکن خارجی می‌خواستیم جذب کنیم اما به ما اعلام کردند چون پرونده باز در فیفا دارید نمی‌توانید این کار را انجام دهید. فدراسیون فوتبال می‌توانست همکاری بهتری با ما داشته باشد زیرا تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

به گزارش ایرنا، «افشین پیروانی» امروز (جمعه) در گفت‌وگویی اظهار داشت: از دهم مهر اردوی تیم ملی فوتبال شروع می‌شود و بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس ۲۱ مهرماه به تمرینات ما بر می‌گردند و فرصت کمی وجود دارد تا آنها برای با الهلال عربستان در کنار پرسپولیس تمرین کنند، برنامه‌ریزی غلط فدراسیون فوتبال آسیا/ AFC باعث شده تداخل بین بازی‌های ملی و باشگاهی به وجود بیاید.

وی افزود: اگر الان صدایی از کسی در نمی‌آید و بحثی صورت نمی‌گیرد به خاطر این نیست که همه چیز خوب است، ما هم می‌توانیم صحبت و اعتراض کنیم، از سال قبل هم طلب داریم، اما عشق به پرسپولیس باعث شده این مسائل را فراموش کنیم.

مدیر فوتبالی پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما بازیکنان خوبی گرفتیم که عاشق نام پرسپولیس هستند، چون پیشنهادهای بهتری از تیم‌های دیگری داشتند و نرفتند.

پیروانی تاکید کرد: بازیکن خارجی می‌خواستیم جذب کنیم اما به ما اعلام کردند چون پرونده باز در فیفا دارید نمی‌توانید این کار را انجام دهید. فدراسیون فوتبال می‌توانست تعامل و همکاری بهتری با ما داشته باشد زیرا تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

وی در پایان گفت: سعی می‌کنیم همه دست به دست هم بدهیم و دل میلیون‌ها هوادار را با کسب پیروزی شاد کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر