تجلیل از سربازان نمونه سپاه امام صادق(ع) بوشهر


تجلیل از سربازان نمونه سپاه امام صادق(ع) بوشهر

همایش روز سرباز همراه با تجلیل از سربازان نمونه سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر هم زمان با دومین روز از هفته بزرگداشت دفاع مقدس با حضور کارکنان وظیفه این سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام در این همایش با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در تمام دنیا دفاع و جنگ وجود دارد، اما ما دفاع هشت ساله خود را دفاع مقدس می‌دانیم چرا که معتقدیم دفاع ما دفاع از ارزش‌ها، باورها و اعتقادات بود.

حجت الاسلام حسین دشتی افزود: ما در دفاع مقدس از مرزهای جغرافیایی و وطنمان دفاع می‌کردیم، اما در عقل نمی‌گنجد که به خاطر چند وجب خاک، جانمان را فدا کرده باشیم بلکه واقعیت موضوع آن است که رزمندگان ما در پشت دفاع از خاک، ولایت را می‌دیدند و خود را فدایی ولایت و رهبری می‌دانستند.

وی در ادامه با گرامیداشت روز سرباز اظهار کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی «لازم است تکریم سربازان سرلوحه کار نیروهای مسلح قرار بگیرد» تا سربازان ما طوری تربیت و رشد پیدا کنند که خود را خادم نظام اسلامی بدانند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان بوشهر خطاب به سربازان گفت: فطرت‌های پاک و توانمندی‌های شما سربازان، نشان دهنده روحیه و نشاط جوانی است که در درون شما وجود دارد که این موضوعی بسیار مهم و اساسی است، امّا هجمه‌هایی که امروز به قلب جوانان ما وجود دارد نیز بسیار زیاد است.

حجت الاسلام دشتی هجمه به دل‌های جوانان را بزرگترین نگرانی عنوان کرد و افزود: سربازان و جوانان ما لازم است آگاه باشند و توطئه‌های دشمنان را بشناسند تا در دام آن‌ها گرفتار نشوند.
وی اضافه کرد: محیط سربازی فرصتی است که خودتان را بسازید و بیش از گذشته تقویت کنید تا بتوانید در آینده در اجتماع، نقش آفرین باشید.

مسئول معاونت منابع انسانی سپاه امام صادق علیه السلام نیز در این همایش گفت: دومین روز از هفته بزرگداشت دفاع مقدس به عنوان روز سرباز نام‌گذاری شده است که این همایش و برنامه‌های مشابه آن در جهت تبیین نقش سرباز و جوانان در امور دفاعی برگزار می‌شود.

سرهنگ یاسین اکبا اظهار کرد: امروز بخش بزرگی از کارکنان نیروهای مسلح را سربازان تشکیل می‌دهند که توجه به عزت و کرامت این عزیزان به صورت جدی در دستور کار ما در سپاه قرار دارد.

وی در ادامه به تشریح عملکرد سپاه امام صادق علیه السلام در جهت تکریم سربازان پرداخت و گفت: توجه به مهارت آموزی سربازان به طور جدی توسط مدیریت منابع سرباز سپاه امام صادق علیه السلام پیگیری و اجرا می‌شود که در سال گذشته، یک هزار و ۳۳۹ نفر از سربازان در دوره‌های مهارت آموزی شرکت کردند که از این تعداد، ۹۹۴ نفر موفق به دریافت گواهی پایانی در ۲۵ رشته شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق علیه السلام بوشهر، در این همایش از خانواده شهید سرباز حمید رضا سیف زاده و سربازان نمونه سپاه امام صادق علیه السلام تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر