لزوم همکاری‌های لازم با استاندار جدید بوشهر


لزوم همکاری‌های لازم با استاندار جدید بوشهر

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از همه مردم، گروه‌ها، شخصیت‌ها و مسئولان استان خواست که همکاری‌های لازم با آن استاندار جدید بوشهر داشته باشند و در یک محیط سالم و مناسب شرایط را برای پیشرفت استان ایجاد کنند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه این هفته اظهار کرد: یکی از آموزه های اجتماعی اسلام «احترام به دیگران» است. احترام به دیگران یعنی آبروی دیگران را حفظ کردن و شخصیت آنان را نشکستن و با سخن نیک و رفتار شایسته با ایشان برخورد نمودن است. انسان به ویژه مؤمنان دارای ارزش و مقام والایی نزد خداوند هستند به همین خاطر باید حرمت و حریم آنان را پاس داشت و با تکریم و احترام با آنان رفتار کرد.

وی در خصوص روز اربعین حسینی تصریح کرد: این روز نماد عشق و ایمان، وفاداری و پیوستگی مردم به مکتب حضرت امام حسین علیه السلام است همانطور که عاشورا خورشیدی پر فروغ و بی غروب از هدایت و قیام حضرت سیدالشهدا علیه السلام برای نجات و کمال مردم از افق اسلام عاشورایی است. جهان آینده به نام حسین علیه السلام رقم خواهد خورد و راه آن امام عرشی راه شهادت و تمدن آینده شایسته جهان خواهد بود و پیاده‌روی میلیونی اربعین، آغازی برای آن حادثه بزرگ و سرنوشت‌ساز تاریخی می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: بازگشایی مدارس شروعی ارزشمند برای تربیت علمی و اخلاقی دانش‌آموزان و دانشجویان است. مناسب است تمامی امکانات آموزشی و پرورشی در خدمت تلاشگران این عرصه قرار گیرد و به وضع حقوقی و استخدامی کادر آموزشی توجه شود و شرایط مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان مهیا شود.

صفایی ادامه داد: امکانات تحصیل در مناطق دوردست فراهم شده و در اختیار آنان قرار گیرد و در عرصه تحصیل حضوری با یک برنامه سلامت محور و هماهنگ با ستاد مقابله با بیماری کرونا فضا سازی مناسب ایجاد شود.

وی انتخاب استاندار جدید بوشهر، سردار محمدزاده را تبریک گفت و تاکید کرد: دعای خیر دارم و امیدوارم با انتخاب استاندار محترم استان بوشهر از طرف دولت گرانقدر، شرایط و وضعیت پیشرفت عمرانی، فرهنگی، معیشتی و اقتصادی مردم عزیز استان فراهم آورده شود.

امام جمعه بوشهر از همه مردم، گروه‌ها، شخصیت‌ها و مسئولان محترم استان بوشهر خواست که با وحدت، همدلی و اخلاق‌مداری، همکاری های لازم با آن استاندار محترم و جدید بوشهر داشته باشند و در یک محیط سالم و مناسب شرایط را برای پیشرفت استان ایجاد کنند.

صفایی بوشهری همچنین از تمامی مسئولان تقاضا کرد در عرصه محرومیت زدایی مناطق دوردست استان تلاشی جهادی داشته باشند و نیازمندی‌های ضروری آنان را شناسایی و با سرعت برطرف کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه بوشهر، وی یادآور شد: ائمه جمعه و ستادهای پرتلاش نماز جمعه، با توجه به شرایط بهبود یافته‌ی وضعیت بیماری کرونا، نمازهای جمعه در سراسر استان با مراعات شیوه نامه های بهداشتی و هماهنگی با ستاد مقابله با بیماری کرونا اقامه شود و نماز عبادی سیاسی جمعه بار دیگر با برگزاری آن و حضور مردم عزیز تجلی شکوفاتری داشته باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند