مربیان داخلی و خارجی، گزینه‌های هدایت تیم لیگ یکی هندبال باوی


مربیان داخلی و خارجی، گزینه‌های هدایت تیم لیگ یکی هندبال باوی

رییس هیات هندبال باوی با اشاره به حضور این تیم در لیگ یک کشور، گفت: دو گزینه داخلی و خارجی برای هدایت تیم مدنظر هستند.

قاضی حمیدی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: سه سال بود که به خاطر ساخت و ساز بزرگترین و مجهزترین خوابگاه ورزشی خوزستان در باوی، هندبال باوی برای اعزام تیم به مسابقات استانی و کشوری با مشکلات عدیده ای مواجه بود که خدا را شاکریم، خوابگاه رو به اتمام است و برا این اساس، امسال تصمیم داریم در لیگ یک کشور شرکت کنیم. برای هدایت تیم نیز دو گزینه مربیگری خارجی و داخلی مدنظر هستند که در صورت عدم توافق با این دو گزینه، مطمئنا با یک مربی طراز اول دیگر کشور وارد مذاکره خواهیم شد.

وی بیان کرد: تلاش ما این است که حضور موفقی در لیگ یک هندبال کشور شویم. البته از مسئولان شهرستان و استان ، به ویژه نمایندگان استان در مجلس از جمله سید کریم حسینی که عضو فراکسیون ورزش هستند، انتظار حمایت و کمک داریم. آقای حسینی در این مدت قول هایی داده اما تاکنون قول های او عملی نشده است.

رییس هیات هندبال باوی همچنین گفت: امروز (جمعه) در باوی میزبان آزمون تئوری و عملی مرحله مقدماتی داوری هندبال استان هستیم که متاسفانه مسئولان شهری با ما همکاری نداشتند. از شهردار باوی درخواست داشتیم در بحث تهیه ۳۰ پرس غذا برای ناهار شرکت کنندگان این دوره از رستوران خود شهرداری به ما کمک کند اما متاسفانه چون ما از کاندیداهای مورد حمایت شهردار حمایت نکردیم، به ما می گوید نمی توانیم در تهیه ۳۰ پرس غذا به شما کمک کنیم. البته تنها آقای وثوقی یکی از اعضای شهرداری باوی کنار ما است که از او تشکر می کنم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید