بزرگ‌ترین خیانت امروز خیانت به دین و فطرت جوانان است


بزرگ‌ترین خیانت امروز خیانت به دین و فطرت جوانان است

امام جمعه ابهر گفت: امروز بزرگ‌ترین خیانت، خیانت کردن به دین و فطرت جوان‌ها است.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز (دوم مهرماه) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابهر با اشاره به بازگشایی مدارس و مراکز تحصیلی، اظهار کرد: مربیان و معلمان باید جوان‌ها و نوجوان‌ها را مانند فرزند خود دانسته و تلاش کنند آن‌ها را با دین و ارزش‌ها آشنا کنند تا در مقابل تهاجم فرهنگی بیمه شوند.

وی با یادآوری اینکه امروز بزرگ‌ترین خیانت، خیانت کردن به دین و فطرت جوان‌ها است، ادامه داد: بصیرت‌افزایی در مورد دین، انقلاب و ارزش‌ها و هنجارهای جامعه اسلامی از وظایف معلمان و اساتید است.

امام جمعه ابهر در ادامه به آغاز هفته دفاع‌مقدس اشاره کرد و در مورد برکت‌های الهی دفاع‌مقدس گفت: هر روز در جنگ ما برکتی داشته‌ایم که در همه صحنه‌ها از آن بهره جسته‌ایم. ما انقلاب‌مان را در جنگ به جهان صادر و مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را در جنگ ثابت کردیم. ما در جنگ، پرده از چهره تزویر جهان‌خواران کنار زده و دوستان و دشمنان‌مان را شناختیم.

این مسئول با اشاره به اینکه ما در جنگ به این نتیجه رسیده‌ایم که باید روی پای خودمان بایستیم که با توجه به همین موضوع در جنگ، ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم، تاکید کرد: در جنگ ریشه‌های انقلاب پربار اسلامی‌مان را محکم کرده و حس برادری و وطن‌دوستی را در نهاد یکایک مردمان بارور کردیم. ملت ما در جنگ به مردم جهان و خصوصاً مردم منطقه نشان داد که علیه همه قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها سالیان سال می‌توان مبارزه کرد.

رحیمی با توضیح این مطلب که استمرار روح اسلام انقلابی در پرتو جنگ تحقق یافت و همه این‌ها از برکت خون‌های پاک شهدای عزیز هشت سال نبرد بود، افزود: همه این‌ها از تلاش مادران و پدران و مردم عزیز ایران طی چندین سال مبارزه با آمریکا و غرب و شوروی و شرق نشأت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: جنگ ما جنگ حق و باطل بود و تمام‌شدنی نیست. جنگ ما جنگ فقر و غنا بود، جنگ ما جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ از آدم تا خاتم زندگی وجود دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی