نخستین پایگاه سیار واکسیناسیون کرونا در ورامین راه‌اندازی شد


نخستین پایگاه سیار واکسیناسیون کرونا در ورامین راه‌اندازی شد

تهران- ایرنا- فرماندار ورامین گفت: نخستین پایگاه سیار واکسیناسیون کرونا در این شهرستان در راستای اجرای طرح جهادی اربعین سلامت و پوشش سراسری گروه‌های هدف، راه‌اندازی شد.

به گزارش ایرنا، حسین کاغذلو روز جمعه در حاشیه بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین پایگاه سیار واکسیناسیون کرونای شهرستان ورامین همزمان با هفته دفاع مقدس فعالیت خود را با استقرار در مقابل مصلای نماز جمعه آغاز کرد تا مردم بدون مشکل به واکسن دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: این پایگاه با استقرار در مناطق پرجمعیت، این امکان را برای مردم فراهم می‌کند که بدون ازدحام به واکسن کرونا دسترسی پیدا کنند.

کاغذلو با اشاه به اجرای طرح جهادی "اربعین سلامت" در ورامین گفت: با بسیج تمامی امکانات شهرستان و افزایش پایگاه‌های تزریق واکسن، تعداد واکسن‌های تزریق شده از روزانه ۲ هزار دُز در اوایل شهریور به بیش از هفت هزار دُز رسیده و به طور قطع با همکاری و استقبال مردم، به رکورد ۱۰ هزار تزریق در روز دست خواهیم یافت.

وی اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون سراسری، بیش از ۱۵۰ هزار دُز واکسن در ۲ نوبت به گروه‌های هدف این شهرستان تزریق شده که با کاهش سن افراد از ۱۷ سال به بالا، تعدادی بیشتری از مردم شهرستان علیه بیماری کرونا واکسینه می‌شوند.

کاغذلو گفت: هم اکنون ۱۵ مرکز در شهر ورامین، ۱۵ خانه بهداشت مناطق روستایی بخش جوادآباد و ۱۰ پایگاه و ۶ مرکز بهداشتی در بخش مرکزی ورامین نسبت به تزریق واکسن کرونا به روستانشینان اقدام می‌کند.

فرماندار ورامین اضافه کرد: فعالیت ۲ پایگاه درمانگاه سپاه پاسداران و مسجد حضرت سجاد(ع) تا ساعت ۲۴ ادامه دارد و در صورت استقبال بیشتر مردم، ساعت کار دیگر مراکز نیز افزایش می یابد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید