امام جمعه پردیس: دفاع مقدس با محوریت معنویت به پیروزی رسید


امام جمعه پردیس: دفاع مقدس با محوریت معنویت به پیروزی رسید

تهران- ایرنا- امام جمعه شهرستان پردیس گفت: دفاع مقدس ما با محوریت معنویت، قیادت و رهبری امام راحل به پیروزی رسید و ظرفیت معنوی در جبهه‌های حق علیه باطل به پیروزی منتج شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که در فضای باز بوستان نورالشهدای پردیس برگزار شد، اظهار داشت: جنگ تحمیلی به دلیل ضعف دشمن اتفاق افتاد و هدف دشمن از آن مقابله با حاکمیت اسلام و امام بزرگوار بود.

وی ادامه داد: امروز هم هدف از جنگ اقتصادی و جنگ روانی این است که ما از اسلام و ولایت دست برداریم و در این راستا ما نباید بگذاریم حرف امام زمین بماند و در همه زمینه ها باید مطیع باشیم.

امام جمعه پردیس ضمن دعوت نمازگزاران به برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین، اظهار داشت: اربعین حسینی آمادگی برای ظهور امام عصر (عج) است و امسال هم یکپارچه به سوی امامزاده سلطام مطهر(ع) بومهن پیاده روی خواهیم کرد.

حسینی افزود: در طول مسیر هم ایستگاه هایی تدارک دیده شده که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از عزاداران در طول مسیر پذیرایی کنند که مسئولیت اجرایی آن هم توسط موکب امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به حماسه برای نجات ملت ایران از بلای کرونا و تلاش دشمنان داخلی و خارجی برای نگه داشتن ملت ایران در داغ مرگ کرونا، توضیح داد: ملت ایران گرفتار کرونا بود و دشمنان واکسن به ما نمی دادند و خانواده های زیادی در مرگ عزیران خود داغدار شدند.

امام جمعه پردیس گفت: خدا را شاکریم که امروز با حرکت انقلابیِ رهبر معظم انقلاب، حرکت جهادی رئیس جمهوری، دانش دانشمندان جوان انقلابی و پای کار آمدن بسیجیان، سپاه، خیران و شبکه بهداشت برای واکسیناسیونِ همه مردم با واردات گسترده واکسن بسیج شده اند.

حسینی افزود: وطن فروشان پویش واکسن نمی زنیم را به راه انداختند که این هم یکی دیگر از خیانت های آشکار آنها است و ملت ایران باید حماسی وارد شده و با زدن واکسن، مشت محکمی بر دهان نوکران شیطان بزرگ و خائنان وطن فروش مستقر در خارج بزنند تا با خلاصی از شر کرونا در امنیت و آرامش قرار بگیریم.

وی گفت: حدود ۱۰ پایگاه تجمیعی واکسن در این شهرستان به همت شبکه بهداشت و درمان، سپاه و شهرداری ها و شرکت عمران در حال فعالیت است که ۲ مرکز مردمی است و توسط خانواده دکتر شفعتی و دکتر هدی راه اندازی شدند که هر دوی آن در سطح کشور جزو اولین مراکز تجمیعی واکسیناسیون مردمی بودند.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به بازگشایی مدارس اظهار داشت: بازگشایی مدارس و اهتمام ویژه اولیا، مربیان و مدیران و آموزش و پرورش به ۲ مقوله مهم علم و معنویت در دانش آموزان باید قابل توجه معلمان پس از یک سال و نیم کلاس غیر حضوری قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها