موکب شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برپا شد


موکب شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برپا شد

تهران_ ایرنا_ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در آستانه اربعین حسینی از اجرای برنامه‌های این شرکت در سوگ حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از جمله برپایی موکب به مناسبت این ایام خبر داد.

به گزارش ایرنا از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، محمود ترفع روز جمعه با اعلام اینکه شرکت واحد در سال‌های اخیر توفیق خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین و جابه‌جایی آنها را به عهده داشته است، افزود: امسال با توجه به محدودیت‌های ناشی از شرایط کرونا، توفیق خدمت به جمعیت عظیم راهپیمایان کربلا را نداریم.

وی با اشاره به اینکه به همین دلیل سعی کرده‌ایم تا ارادت خود را به سالار و سرور شهیدان ابراز و ارتباط خود را با دلدادگان آن حضرت حفظ کنیم، اظهار کرد: به این منظور، شرکت واحد امسال برای اولین بار، نسبت به برپایی موکب حسینی برای حضور شهروندان عزادار از جمله جاماندگان کربلا اقدام کرده است.

ترفع با بیان اینکه موکب شرکت واحد در قالب فضایی آیینی و تلفیقی در مجاورت نمایشگاهی به مناسبت سالگرد دفاع مقدس تدارک دیده شده است، اضافه کرد: این موکب روز شنبه سوم مهرماه آغاز به کار می‌کند و به مدت ۱۰ شب به فعالیت خود ادامه می دهد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه این اقدام در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و اجرای ماموریت‌های فرهنگی این مجموعه برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: در این فضا که به منظور تعظیم و تکریم ارزش‌های انقلابی و شعائر دینی از سوی شرکت واحد تدارک دیده شده است، آرمان‌های حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در نهضت عاشورا بازخوانی و تبیین می‌شود.

گفتنی است، موکب شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به مناسبت اربعین حسینی از روز شنبه سوم مهر به مدت ۱۰ شب در محل پارکینگ جنوب‌غربی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) واقع در شهر ری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا خواهد بود و حضور عموم شهروندان در آن امکان‌پذیر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید