بهشت زهرا (س) به الگویی برای سایر آرامستان ها تبدیل شده است


بهشت زهرا (س) به الگویی برای سایر آرامستان ها تبدیل شده است

شهرری - ایرنا - شهردار تهران با اشاره به عملکرد خوب سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا، گفت: امروز این سازمان با بیش از 51 سال تجربه اندوزی و خدمات رسانی به الگویی برای سایر آرامستان ها تبدیل شده است.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) علیرضا زاکانی در جمع کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) اظهار داشت: این افتخار و ارزش از همان ابتدا نصیب کارکنان بهشت زهرا(س) شد که با تغسیل اموات کرونایی و تکریم خانواده های داغدار در این سازمان توانستند با رعایت همه موارد شرعی و بهداشتی تبدیل به الگوی خدمات رسانی در کشور شوند.

وی با تاکید براینکه برای مجموعه مدیریت شهری تهران خدمت به مردم بخصوص داغداران کرونایی افتخار بزرگی است، عنوان کرد: خدمت خالصانه به مردم باعث رضایت آنان و خداوند از ما می شود.

زاکانی ضمن تقدیر از تک تک افرادی که در سازمان بهشت زهرا(س) با جوهره جهادی از ابتدای بحران کرونا به مردم خالصانه خدمت کردند، افزود: خدمت به مردم داغدار در شرایط سخت کرونایی افتخار بزرگی بود که نصیب همکاران سازمان بهشت زهرا(س) و جهادگران داوطلب شده است.

وی ادامه داد: آن ابتدای کرونا را به یاد بیاوریم، در آن روزها ترس و خوف از این بیماری و سرایت آن همه گیر بود و در آن زمان کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) ایستادن و خدمات رسانی به مردم ارزشی والا و بی پایان به شمار می‌رود.

زاکانی بیان داشت: این موضوع که کار هر چقدر سخت تر و دشوار تر باشد و نیاز به تلاش گسترده تر داشته باشد تا به نتیجه مطلوب برسد، و اینکه ما هر چقدر عمق اخلاصمان و عمق اعتقادمان به سر منشاُ هستی بیشتر باشد، برکت و خیر بیشتری هم درونش نهفته است بر همگان ثابت شده و قابل انکار نیست.

شهردار تهران با تجلیل از کارکنان بهشت زهرا(س) تاکید کرد: کار و خدماتی که کارکنان این سازمان به مردم ارائه می کنند، خدماتی خاص و دشوار است و کار هر کسی نیست که در چنین شرایطی سخت و دشوار مانند کرونا ایثارگرانه و جهادگونه با ایستادگی مثال زدنی صحنه را خالی نکند و به همنوع خود خدمت کند.

شهردار تهران در ادامه از روند ساخت ساختمان جدید مرکز ایزوله بهشت زهرا(س)بازدید کرد.

گفتند است: این مرکز به عنوان بزرگترین و مجهز ترین مرکز ایزوله تطهیر متوفی در جهان اسلام در زمینی به مساحت هفت هزار و ٦٠٠ متر مربع و حدود هشت هزار متر مربع بنا در ٢ طبقه احداث و با رعایت کلیه استانداردهای بهداشتی در مکانی با دسترسی مناسب و با هدف سرویس دهی به عنوان مکمل عروجیان فعلی و یا در شرایط بحرانی و یا خدمات رسانی به آرامستانهای آینده شهر تهران طراحی و در حال احداث است.

به گزارش ایرنا، بهشت زهرا (س) نیز بزرگترین آرامستان ایران است که در جنوب تهران واقع شده است، فعالیت این آرامگاه رسماً در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز و این آرامستان ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت که در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد.

بهشت زهرا (س) در حال حاضر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است و روزانه به امور ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از اموات رسیدگی می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر