سی‌وپنجمین تور بین‌المللی ایران-آذربایجان برگزار می‌شود


سی‌وپنجمین تور بین‌المللی ایران-آذربایجان برگزار می‌شود

تبریز- ایرنا- سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری و رییس هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی با اشاره به پرداخت بدهی تور دوچرخه‌سواری به فدراسیون جهانی و همچنین بهبود شرایط کرونایی کشور و جهان، گفت: سال آینده شاهد برگزاری سی‌ و پنجمین دوره تور بین‌المللی ایران-آذربایجان خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، رسول هاشم‌کندی روز جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بدهی ارزی برگزارکنندگان تور بین‌المللی ایران-آذربایجان به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری UCI پرداخت شده و همچنین واکسیناسیون مردم علیه بیماری کرونا در کشورمان تسریع شده است، افزود: این تور بین‌المللی در اتحادیه جهانی ثبت شده و تاریخ دقیق برگزاری آن نیز به‌ زودی اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی در اواخر مهر سال جاری میزبان سه رویداد کشوری خواهد بود، اظهار داشت: حمایت‌های وزیر ورزش و مسئولان استانی و کشوری باعث ثبت دوره سی‌وپنجم تور در اتحادیه جهانی شده است.

مدیر فنی تور بین‌المللی ایران-آذربایجان اذعان کرد: شیوع گسترده ویروس کرونا در تمامی کشورهای دنیا باعث شد تا تور بین‌المللی ایران-آذربایجان در سال‌های۲٠۲٠ و ۲٠۲۱ برگزار نشود.

سی‌وپنجمین تور بین‌المللی ایران-آذربایجان برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه معتقد هستم اتفاق بسیار مثبتی با حمایت‌های رشیدی، رییس اسبق فدراسیون و شخص وزیر ورزش که یک چهره کاملا ورزشی است، رقم خواهد خورد، اظهار کرد: در این شرایط برگزاری تور بدون‌شک اتفاق بسیار مثبتی برای آذربایجان و ایران خواهد بود که با حمایت‌های مسئولان ورزشی و نماینده محترم تبریز رخ داده است.

سرپرست جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری یادآور شد: از دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، محمود رشیدی رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری، دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر علیرضا منادی نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو، علی نوای باغبان عضو شورای شهر تبریز و استاد اصغر خدایاری به عنوان پیشکسوت و بنیانگذار این تور تشکر می‌کنم که با حمایت‌ و پیگیری‌های مکرر باعث ثبت دوره سی‌ و پنجم تور در تقویم اتحادیه جهانی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس