عیادت مسئولان سپاه فجر فارس از جانبازان دفاع مقدس


عیادت مسئولان سپاه فجر فارس از جانبازان دفاع مقدس

به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس، فرماندهان اقشار سپاه فجر فارس به همراه چند تن از مدیران استان از جانبازان اعصاب و روان بستری در بیمارستان جنت شیراز دیدار و عیادت کردند.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس جمعه دوم مهرماه در حاشیه این دیدار گفت: با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بر خود تکلیف دانستیم که با حضور در این مرکز درمانی یاد وخاطره این بزرگ مردان را که روزی مردانه در برابر تمام ناجوانمردان دنیا ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک این کشور مورد تصرف دشمن قرار گیرد را گرامی بداریم.

سرهنگ امیر جاهدی افزود: عزیزانی که امروز توفیق دیدارشان برای ماحاصل شد، بهشتیانی هستند که بر کره خاکی زیست می کنند.

او افزود: فلسفه و منطق رزمندگان برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل برافراشته نگاه داشتن پرچم اسلام وحفظ عزت غیرت وناموس مردم شریف ایران بود.

جاهدی اضافه کرد: این بزرگواران پیگیری آرمان خود را به قیمت سال‌ها تحمل رنج وبیماری ناشی از جراحات حضور در میدان های نبرد به جان خریدند.

این مقام نظامی گفت: آن روزها این عزیزان با بذل جان، مال و آبروی خود برای بقای ما کم نگذاشتند و امروز وظیفه همه مسئولین ومردم است که جانبازان را تاج سر خود قرار داده و اجازه ندهند که با کمبودها وکم مهری ها غم برچهره واشک در چشمان بزرگمردان این سرزمین حلقه زند.

جاهدی: سرکشی و عیادت از این ولی نعمتان نباید به ایام و مناسبت‌های خاص همچون هفته دفاع مقدس ختم شود، بلکه مسئولین در هر مسند و جایگاه باید اولویت برنامه‌ای خود را توجه به این عزیزان در راستای رفع کمبودها قرار دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / مرکز فرماندهی اسرائیلی‌ها در غزه به آتش کشیده شد