امام جمعه بوشهر: همه با استاندار جدید همکاری کنند


امام جمعه بوشهر: همه با استاندار جدید همکاری کنند

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهرگفت: از همه مردم، گروه‌ها، شخصیت‌ها و مسئولان این استان می خواهم تا با وحدت، همدلی و اخلاق‌مداری، همکاری لازم با  استاندار جدید داشته باشند.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز جمعه در پیام آدینه که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت اعلام کرد: امید می‌رود با انتخاب استاندار جدید شرایط و وضعیت پیشرفت عمرانی، فرهنگی، معیشتی و اقتصادی مردم استان فراهم شود.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود استاندار جدید در یک محیط سالم و مناسب شرایط را برای پیشرفت استان فراهم کند.

امام جمعه بوشهر گفت: از تمام مسئولان تقاضا می‌شود در عرصه محرومیت زدایی مناطق دوردست استان تلاشی جهادی داشته باشند و نیازمندی‌های ضروری آنان را شناسایی و سریع برطرف کنند.

صفایی بوشهری افزود: همان‌طور که عاشورا خورشید پر فروغ و بی غروب از هدایت و قیام امام حسین (ع) برای نجات و کمال مردم از افق اسلام است؛ اربعین حسینی نیز نماد عشق و ایمان، وفاداری و پیوستگی مردم به مکتب امام سوم شیعیان است.

وی یادآورشد:جهان آینده به نام حسین (ع) رقم خواهد خورد و راه آن امام عرشی راه شهادت و تمدن آینده شایسته جهان خواهد بود.

وی تاکید کرد: پیاده‌روی میلیونی اربعین، آغازی برای آن حادثه بزرگ و سرنوشت‌ساز تاریخی است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: بازگشایی مدرسه‌ها شروعی ارزشمند برای تربیت علمی و اخلاقی دانش‌آموزان و دانشجویان است.

وی اضافه کرد: باید تمام امکانات آموزشی و پرورشی در خدمت تلاش‌گران این عرصه قرار گیرد و به وضع حقوقی و استخدامی کادر آموزشی توجه و شرایط مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان مهیا شود.

صفایی بوشهری با تاکید بر تامین امکانات تحصیلی در مناطق دوردست گفت: باید با یک برنامه سلامت محور و هماهنگ با ستاد ملی مقابله با کرونا فضا سازی مناسب برای برگزاری حضوری کلاس‌های درس فراهم شود.

صفایی بوشهری با تقدیر و تشکر از تلاش های ارزشمند شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر افزود: با توجه به بهبود شرایط از نظر شیوع ویروس کرونا، انتظار می‌رود با هماهنگی ستاد استانی مقابله با کرونا نماز جمعه در سراسر استان با مراعات شیوه نامه های بهداشتی اقامه شود.

وی افزود: انتظار می‌رود با برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه بار دیگر حضور مردم عزیز تجلی شکوفاتری داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی