خطیب جمعه دیر: استاندار جدید بوشهر تیم جهادی و انقلابی معرفی کند


خطیب جمعه دیر: استاندار جدید بوشهر تیم جهادی و انقلابی معرفی کند

بوشهر - ایرنا - امام جمعه موقت بندر دیر گفت: استاندار جدید بوشهر جهادی، انقلابی و یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است و باید تیم کاری در مرکز و سایر شهرستان ها انتخاب کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابراهیم سعیدی در خطبه های نماز جمعه شهر دیر افزود: مردم استان بویژه شهرستان دیر در زمینه تامین آب شرب مشکلاتی دارند که امیدواریم با تخصیص سهمیه بیشتر آب بخشی از مشکلات مردم برطرف شود.

امام جمعه موقت دیر اضافه کرد: گرانی بهای برق با افزایش چندبرابری نسبت به ماه های قبل سال در فصل گرم یکی دیگر از دغدغه مردم شهرستان دیر است که مردم در این شرایط خاص توان پرداخت بهای برق را ندارند و حتی با قسطی کردن این رقم هم قانع نیستند و باید شهرستان های گرمسیر در فصل گرما بهای کمتری پرداخت کنند.

وی گفت: مردم نمی توانند در یک اتاق و با یک کولر زندگی کنند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید برای این مناطق نرخ برق را در فصل گرم سال کاهش دهند.

سعیدی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بیان رشادت ها و فداکاری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی بیان داشت: سخنان ارزشمند ریاست جمهوری در سازمان ملل امید آفرین و از موضع اقتدار و عمل است و امیدواریم این مسیر ادامه پیدا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته