امام جمعه گناوه: سخنان رئیس جمهوری در سازمان ملل مبتنی برعقلانیت بود


امام جمعه گناوه: سخنان رئیس جمهوری در سازمان ملل مبتنی برعقلانیت بود

گناوه – ایرنا – امام جمعه گناوه گفت:رئیس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل به صورت ویدیوکنفرانس سخنانی سنجیده و مبتنی بر عقلانیت و صداقت که نشانگر عزت و حکمت و منطق ایران بود علیه منطق کور و پوشالی آمریکا ایراد کردند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: تعامل موثر با همه کشورها بخصوص همسایگان ، گفت وگوی مفید که نتیجه آن لغو تحریم‌های ظالمانه باشد و عاری بودن از سلاح اتمی در هیچ جایگاهی از دکترین دفاعی و بازدارندگی ایران از سخنان مهم رئیس جمهوری بود.

وی با تبریک انتخاب محمدی زاده یکی از فرماندهان دفاع مقدس و از افتخارات شهرستان به عنوان استاندار منتخب بوشهر یادآورشد: امیدواریم این برادر انقلابی و یادگار دفاع مقدس بتواند با استفاده از ظرفیت‌های موجود و با بکارگیری نیروهای توانمند انقلابی و جهادی در رفع مشکلات استان گام‌های موثری بردارد.

امام جمعه گناوه از خدمات و زحمات چندین ساله عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر با همه مشکلات و تحریم‌ها تقدیر کرد.

وی گفت: امام راحل نقش بی‌بدیل و بی‌نظیری در فرماندهی و مدیریت دوران دفاع مقدس ایفا کردند طوریکه هر وقت برای فرماندهان و در میدان رزم و عملیات‌های دفاع مقدس مشکلی پیش می‌آمد ، امام راحل با نفس قدسی و شگفت انگیز خود به فریاد آنها می‌رسید.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ،اظهارداشت: هفته بسار مبارکی است که هیچ وقت در اذهان تاریخ و بشریت محو نخواهد شد و فرصتی مغتنم برای بازگو کردن شجاعت و ایثارگری و معنویات به نسل جوانی است که ۸ سال جنگ تحمیلی را درک نکردند.

امام جمعه گناوه گفت:هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات، از خودگذشتگی و جانفشانی های رزمندگان اسلام است که ۸ سال جانانه در مقابل ۸۰ کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایستادند و حماسه‌های بزرگ خلق کردند.

وی ادامه داد: در تاریخ ۲ قرن اخیر ، هرکجا دشمنان به سرزمین ایران حمله ور شدند بخشی از خاک عزیزمان تجزیه شد اما در دفاع مقدس که حتی از جنگ جهانی اول و دوم طولانی تر شد ، حتی یک وجب خاک به دست دشمن نیفتاد.

رکنی حسینی افزود: موفقیت و دستاوردهای دوران دفاع مقدس مرهون صبر و ایثار خانواده‌های شهدا ، ایثارگران و آزادگان است و توانستیم جنگ نابرابر را با فرماندهی و مدیریت قدسی مرجع و نایب امام زمان (عج)، حضرت امام خمینی (ره) و در سایه وحدت و همدلی با پیروزی به پایان برسانیم.

وی گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال در شهرستان باتوجه به شرایط کرونایی ، خوب و متنوع و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال اجرا است که از متولیان آن تقدیر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص