گزینه‌ای برای استانداری کرمانشاه معرفی نکرده‌ایم/ تسریع در معرفی استاندار جدید را خواستاریم


گزینه‌ای برای استانداری کرمانشاه معرفی نکرده‌ایم/ تسریع در معرفی استاندار جدید را خواستاریم

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه با هر روز تاخیر در انتصاب استاندار جدید کرمانشاه زمان برای این استان و پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای آن از دست می رود، خواستار تسریع در این روند شد.

محمد رشیدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ضرورت انتخاب هرچه سریعتر استاندار جدید کرمانشاه، گفت: انتظار ما این است که روند انتصاب استاندار کرمانشاه سرعت بیشتری گیرد، چرا که زمان برای استان از دست می رود.

وی افزود: هر استاندار جدیدی که بیاید به تبع تغییراتی در تیم مدیریت اجرایی استان را شاهد خواهیم بود و این پروسه زمان بر است و چنانچه در انتصاب استاندار کرمانشاه تاخیر صورت گیرد زمان بیشتری را برای استان از دست خواهیم داد.

رشیدی با بیان اینکه طبق قانون نمایندگان مجلس حق ورود به انتصاب و عزل و نصب استانداران و فرمانداران را ندارند، افزود: اما می توانیم به عنوان نمایندگان مردم که شرایط استان را به خوبی می شناسیم، در صورتی که نیاز باشد در این زمینه مشاوره و پیشنهاد بدهیم.

وی افزود: در همین راستا جلساتی با مجمع نمایندگان استان داشته ایم و اسامی برخی افراد برای تصدی استانداری کرمانشاه مطرح شده، اما تاکنون جمع بندی مشخصی و یا اینکه بخواهیم نامه ای به وزارت کشور ارسال و گزینه هایی را معرفی کنیم، نداشته ایم.

عضو هیات رییسه مجلس گفت: تنها خواسته ما این است که استانداری جهادی، انقلابی، مردمی و توانمند با رویکرد توسعه ای برای استان کرمانشاه انتخاب شود.

وی افزود: علاوه بر این درخواست ما تسریع در روند انتصاب استاندار جدید کرمانشاه است تا بتوانیم مباحث توسعه ای استان را هرچه سریعتر جلو ببریم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص ماندگاری استاندار فعلی کرمانشاه، گفت: بارها گفته ام اینکه خواهان تغییر استاندار کرمانشاه هستیم به معنی تقابل و تخریب و ... نیست. گلایه هایی از عملکرد استاندار فعلی داشته ایم که بازگو نکرده ایم، اما اینها ربطی به درخواست تغییر استاندار ندارد.

وی افزود: این درخواست برای تغییر استاندار کرمانشاه در راستای درخواستی است که مردم با رای خودشان به دولت سیزدهم دارند.

رشیدی تصریح کرد: مردم برای تغییر وضع موجود به دولت جدید رای داده اند و قطعا این تغییرات در پی تغییراتی که در مدیران اجرایی کشور ایجاد می شود به دست خواهد آمد و برای همین نیاز است که در سطح مدیران اجرایی این تغییرات اعمال شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...