تا زمانی که پیرو اسلام و نهضت سیدالشهدا هستیم خدا ما را یاری می کند


تا زمانی که پیرو اسلام و نهضت سیدالشهدا هستیم خدا ما را یاری می کند

امام جمعه اسدآباد گفت:تا زمانی که پیرو اسلام و نهضت سیدالشهدا هستیم و خود را وامدار شهدا و آزادگان و ایثارگران و جانبازان می دانیم دست رحمت خدا بر مملکت بوده و خدا با قدرت خود ما را یاری خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان با بیان اینکه باید قدر انقلاب و نظام را بیشتر از گذشته بدانیم اظهار کرد:در چنین روزی در سال ۵۹ صدام ملعون با حمایت و پشتیبانی بیش از ۴۰ کشور به ایران اسلامی حمله کرد و ملت ایران با قوت و ایمان و روحیه استقامت و شجاعت به رهبری امام راحل با دلی مملو ازتوسل به خدا و نور ایمان در برابر آنان ایستادگی کردند.

وی با تاکید بر اینکه امروز هم راه مقاومت و استقامت ادامه دارد، افزود:آن روز در دوران دفاع مقدس با دست خالی در برابر دشمنان ایستادیم و امروز به فضل خدا پهپادهای تولید کشورمان بر سر اسرائیل و صهیونیسم غاصب به دست نیروهای حزب الله بمب و راکد وارد می کند و آنان این پهپادها را نمی توانند رهگیری کنند و یا تشخیص دهند.

حسینی مجد با اشاره به رونمایی چند روز پیش از لشکر رباتیک سپاه ،خاطر نشان کرد: این فن آوری جنگی پیش از این تنها در سیطره چند کشور قرار داشت و برای تهیه و ورود آن به کشور در شرایط تحریم باید بیش از ده‌ها هزار دلار هزینه صرف می‌شد حال آنکه امروز کشور ما با فن آوری‌های جنگی و موشک‌های شهرهای زیرزمینی خود با قدرت در زمین ،هوا و دریا موجب رعب و وحشت دشمنان شده است.

امام جمعه اسدآباد خاطر نشان کرد: امروز کشور ایران اسلامی دارای جوانانی با شاخص‌های بسیار بالا در علم و دانش ،و فن آوری در زمینه های مختلف بوده و مهمتر از آن دارای رهبری فرزانه و آینده نگر و تیزبین و شجاع هستیم که باید شکرگذار باشیم و قطعا تا زمانی که پیرو اسلام و نهضت سیدالشهدا هستیم و خود را وامدار شهدا و آزادگان و ایثارگران و جانبازان می دانیم دست رحمت خدا بر مملکت بوده و خدا با قدرت خود ما را یاری خواهد کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس تصریح کرد: باید برنامه‌های هفته دفاع مقدس با قوت تمام اجرا شود تا جامعه و بویژه جوانان از آرمان های امام راحل و ارزش‌های دفاع مقدس فاصله نگیرند.

حسینی مجد در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز سالتحصیلی جدید گفت: والدین و معلمان در شرایط فعلی سال تحصیلی با توجه به وضعیت کرونا و روند آموزشی به صورت فضای مجازی دارای وظیفه سنگینی هستند.
وی افزود: فضای مجازی ،تبلت و گوشی و لپ تاپ‌های دست جوانان و نوجوانان و دانش آموزان مانند چاقو دو لبه بوده که اگر مراقبت و مدیریت نشود آسیب ها و انحرافات بسیاری برای نسل جوانمان به همراه خواهد داشت پس باید از هر وسیله ای استفاده صحیح شده و دانش آموزان در کنار نماز و معنویت و انس با قرآن و درس خواندن به نحو صحیح و احسن از فضای مجازی استفاده کنند.

امام جمعه اسدآباد همچنین با تاکید بر حضور پررنگ مردم در مراسمات اربعین با رعایت پروتکل های بهداشتی و محروم نشدن از فیوضات معنوی مراسمات اربعین خاطر نشان کرد:هفتم مهر ماه روز بزرگداشت سرداران شهید دفاع مقدس بوده که باید همواره یاد سرداران فکوری ها ،نامجوها، جهان آرا،کلاهدوز،شهید حاج حسین همدانی ها و شهید سردار سلیمانی ها ،شهید قهاری ،خزاعی ها ...را گرامی داشت .
حسینی مجد همچنین با اشاره به سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به استان ایلام اظهار کرد:سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت مایه دلگرمی و امیدواری مردم بوده و قطعا برکات فراوانی به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه با تاکید بر تقوا گفت:تقوا سپر بلاست و فردای قیامت راهی به سوی بهشت است و با تقوا گناهان انسان پاکیزه می کند.

به گزارش ایسنا ،به مناسبت هفته دفاع مقدس سرهنگ بازنشسته فیروز محمودی فرمانده اسبق ناحیه مقاومت سپاه اسدآباد از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان در سخنرانی پیش از خطبه‌ها به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت .

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)