53 هفته از تعطیلی مدارس می‌گذرد/ نباید کودکان و نوجوانان را در فضای آلوده مجازی رها کرد


53 هفته از تعطیلی مدارس می‌گذرد/ نباید کودکان و نوجوانان را در فضای آلوده مجازی رها کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه 53 هفته از تعطیلی مدارس می‌گذرد، گفت: آموزش در فضای مجازی آسیب‌هایی دارد و نباید کودکان و نوجوانان را در فضای آلوده‌ی آن، رها کرد.

آیت الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه دوم مهرماه در رابطه با لزوم بازگشایی مدارس، اظهار کرد: آموزش در فضای مجازی آسیب‌هایی دارد و کودکان و نوجوانان را نباید در فضای آلوده رها کرد چون معلوم نیست دانش‌آموز درس می‌خواند یا جای دیگر می‌رود.

شعبانی موثقی با بیان اینکه ما در بحث مسائل علمی داریم آسیب میبینیم، ادامه داد: ۵۳ هفته است که مدارس تعطیل است و دانش‌آموزان از نظر علمی و آموزشی دارند تضعیف می‌شوند.

وی در رابطه با هفته دفاع مقدس نیز، مطرح کرد: امروز جامعه نیازمند بازگشت به مدیریت دوران دفاع مقدس است، آن الگوی مدیریتی که ما در دوران هشت ساله داشتیم با وجود اینکه در کشور تازه انقلاب شده بود، در برابر همه ابرقدرت‌ها ایستاد و کار عظیمی در این کشور رقم خورد.

وی ادامه داد: ۳۲ فرمانده ارشد نظامی ایران در دوران دفاع مقدس بین ۲۰ تا ۲۶ سال سن داشتند و ما امروز نیازمند این هستیم تا این گنجینه عظیم را بازخوانی کنیم و الگوی مدیریتی فرماندهان دفاع مقدس را بشناسیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه مدیریت جنگ، یک مدیریت میدانی است، ادامه داد: مدیران ما در دوران دفاع مقدس، پشت میز ننشستند، یک مدیریت اقناعی، دانایی محور و مجاهدانه بود.

شعبانی موثقی با اشاره به اینکه ما در دوران دفاع مقدس مشکلات زیادی داشتیم، مطرح کرد: ما تسلیحات و نظم نظامی خاصی نداشتیم اما در مقابل دنیا ایستادیم.

وی خاطرنشان کرد: شجاعت، جوانی، خستگی ناپذیری و نگرش توحیدی از ویژگی‌های برجسته‌ای بود که توانست انقلاب اسلامی را در دوران دفاع مقدس، پیروز کند.

امام جمعه همدان در رابطه با مشکلات اقتصادی، گفت: امروز در عرصه اقتصادی بیشترین ظرفیت اقتصادی مانند نفت، معادن، گاز و جوانان خوشفکر را داریم و مدیران باید مرد میدان باشند، همچنان که در عرصه نظامی شهید سلیمانی‌ها توانستند مشکلات را برطرف کنند.

شعبانی موثقی ادامه داد: امروز اگر میخواهیم مشکلات اقتصادی کشور حل شود، راه حل الگوی مدیریتی است که جوانان دیروز، خلق کردند.

وی در رابطه با عضویت ایران در سازمان شانگهای، اظهار کرد: عضویت نظام در سازمان شانگهای نشان دهنده توجه دولت به سمت توسعه به شرق و توجه به کشورهای همسایه است، دولت قبل که در بحث واردات واکسن و عضویت در شانگهای گفتند نمی‌شوند و باید FATF تصویب شود، الان باید پاسخگو باشند.

امام جمعه همدان، در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم وزارت کشور روند انتخاب شهردار و استاندار همدان را تسریع کند چون خیلی از کارها روی زمین مانده‌است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس