استاندار خوزستان در منزل نوجوان فداکار ایذه‌ای حاضر شد


استاندار خوزستان در منزل نوجوان فداکار ایذه‌ای حاضر شد

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان برای عرض تسلیت به خانواده علی لندی، نوجوان فداکار و از جان گذشته ایذه‌ای، روز جمعه در منزل پدری این مرحوم حاضر شد.

به گزارش ایرنا صادق خلیلیان در جمع خبرنگاران گفت: علی لندی، نوجوان شجاع و دلیر ایذه‌ای وقتی صدای امداد خواهی همسایه‌های خود را شنید به دل آتش زد و جان ۲ نفر را نجات داد اما خوددر میان شعله‌های آتش گرفتار شد.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه، به دلیل سوختگی زیاد کار این نوجوان به بیمارستان کشیده شد اما معالجه در اهواز و اصفهان روی وی مؤثر واقع نشد و این نوجوان آسمانی شد.

استاندار خوزستان ادامه داد: این نوجوان با این کار به همگان نشان داد خانواده‌ها، فرزندان این مرز و بوم را با روحیه شجاعت و دلاوری تربیت کرده و تحویل جامعه می‌دهند و به همین دلیل قهرمانانی مانند علی در موقع مقتضی از ناموس و وطن خود دفاع می‌کنند حتی اگر به قیمت مرگ آنها تمام شود.

وی علی لندی را فرزند شایسته خوزستان و ایران دانست و اضافه کرد: مردم سراسر کشور یاد این نوجوان فداکار را گرامی خواهند داشت؛ این بزرگمرد کوچک به همه درس شجاعت داد.

خلیلیان گفت: آیین تشییع و خاکسپاری این نوجوان فداکار، عصر روز شنبه سوم مهر در ایذه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا در این دیدار عبدا... ایزدپناه رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان و نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران ایذه و دزپارت، امام جمعه ایذه و جمعی از مسوولان شهرستانی حضور داشتند.

علی لندی نوجوان ایذه‌ای روز ۱۸ شهریور پس از وقوع آتش سوزی کپسول گاز مایع در خانه همسایه، برای نجات ۲ زن میانسال و سالخورده به آتش زد و با فداکاری تمام برای دور کردن منشا آتش از آنها خود گرفتار آتش شد و با ۹۱ درصد سوختگی ابتدا به بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز و پس از آن به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان اعزام و بستری شد.

این نوجوان فداکار صبح امروز جمعه در اصفهان جان خود را از دست داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا