استاندار خوزستان در پیامی فوت نوجوان شجاع ایذه‌ای را تسلیت گفت


استاندار خوزستان در پیامی فوت نوجوان شجاع ایذه‌ای را تسلیت گفت

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان در پیامی درگذشت علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای را به مردم و خانواده وی تسلیت گفت.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان در این پیام آورده است: حادثه تاسف بار و دلخراش آتش سوزی و شهادت نوجوان شجاع و غیور ایذه‌ای “علی لندی” موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب گردید.
در این پیام آمده است: وصف ایثار و از خودگذشتگی این نوجوان دلیر که برای حفظ جان ۲ مادر رهسپار میدان حادثه شد و خود را در دود و آتش و آوار گرفتار، و جان شیرین خود را در راه نجات هموطنان فدا کرد، در کلام نمی گنجد.
استاندار خوزستان در پیام خود افزوده است: شهادت این نوجوان در هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی بار دیگر به همگان نشان داد که روح ایثار و فداکاری توام با احساس مسوولیت در نهاد و ضمیر مردمان این مرز و بوم ریشه‌ای عمیق و کهن داشته و جوانان و نوجوانان شجاع این سرزمین در تمام دوران‌ها و اعصار، در راه خدمت به جامعه و مردم آماده جانفشانی و خلق حماسه ماندگار هستند.
این پیام می افزاید: اینجانب هزاران درود بر شرف و بزرگی وجدان این عزیز می‌فرستم و همراه با تمام ایرانیان به احترام این قهرمان سر تعظیم فرود آورده و این مصیبت را به مردم عزیز ایران به ویژه خانواده مکرم و داغدارش تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای شادی روح این نوجوان غیور و دلیر رحمت واسعه و همنشینی با سرور و سالار شهیدان ابا عبدا... الحسین (ع) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌نمایم.

علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای که چندی پیش در پی یک آتش سوزی جان ۲ مادر را نجات داده بود، ساعت ۱۲ شب گذشته و پس از چند روز مداوا در بیمارستانی در اصفهان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

معاون اول رییس جمهوری و برخی مسوولان خوزستانی نیز در پیام‌های جداگانه درگذشت این نوجوان فداکار را به عموم مردم خوزستان و ایران تسلیت گفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاکید وزیر خارجه سوریه بر حق دفاع مشروع ایران در برابر رژیم صهیونیستی