استاندار خوزستان در پیامی فوت نوجوان شجاع ایذه‌ای را تسلیت گفت


استاندار خوزستان در پیامی فوت نوجوان شجاع ایذه‌ای را تسلیت گفت

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان در پیامی درگذشت علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای را به مردم و خانواده وی تسلیت گفت.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان در این پیام آورده است: حادثه تاسف بار و دلخراش آتش سوزی و شهادت نوجوان شجاع و غیور ایذه‌ای “علی لندی” موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب گردید.
در این پیام آمده است: وصف ایثار و از خودگذشتگی این نوجوان دلیر که برای حفظ جان ۲ مادر رهسپار میدان حادثه شد و خود را در دود و آتش و آوار گرفتار، و جان شیرین خود را در راه نجات هموطنان فدا کرد، در کلام نمی گنجد.
استاندار خوزستان در پیام خود افزوده است: شهادت این نوجوان در هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی بار دیگر به همگان نشان داد که روح ایثار و فداکاری توام با احساس مسوولیت در نهاد و ضمیر مردمان این مرز و بوم ریشه‌ای عمیق و کهن داشته و جوانان و نوجوانان شجاع این سرزمین در تمام دوران‌ها و اعصار، در راه خدمت به جامعه و مردم آماده جانفشانی و خلق حماسه ماندگار هستند.
این پیام می افزاید: اینجانب هزاران درود بر شرف و بزرگی وجدان این عزیز می‌فرستم و همراه با تمام ایرانیان به احترام این قهرمان سر تعظیم فرود آورده و این مصیبت را به مردم عزیز ایران به ویژه خانواده مکرم و داغدارش تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای شادی روح این نوجوان غیور و دلیر رحمت واسعه و همنشینی با سرور و سالار شهیدان ابا عبدا... الحسین (ع) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌نمایم.

علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای که چندی پیش در پی یک آتش سوزی جان ۲ مادر را نجات داده بود، ساعت ۱۲ شب گذشته و پس از چند روز مداوا در بیمارستانی در اصفهان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

معاون اول رییس جمهوری و برخی مسوولان خوزستانی نیز در پیام‌های جداگانه درگذشت این نوجوان فداکار را به عموم مردم خوزستان و ایران تسلیت گفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری