خطیب‌جمعه جیرفت: سخنان رئیس‌جمهوری در سازمان ملل عزت‌آفرین بود


خطیب‌جمعه جیرفت: سخنان رئیس‌جمهوری در سازمان ملل عزت‌آفرین بود

جیرفت - ایرنا - امام جمعه موقت جیرفت گفت: رئیس جمهوری ایران در نشست سازمان ملل عزت را با دیپلماسی مقتدرانه به ملت ایران بازگرداند.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امین کمالی در خطبه های این هفته نمازجمعه جیرفت اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل پیام عدالت خواهی و حق طلبی را به تاسی از آموزه‌های دفاع مقدس به جهان مخابره کرد.

وی افزود: دولت جدید ثابت کرد با نگاه به ولایت می‌توان از تحریم و خودتحریمی عبور کرد.

کمالی همچنین ادامه داد: واردات گسترده واکسن در بازه زمانی اندک نمونه بارزی از این موضوع است.

خطیب جمعه جیرفت اظهار داشت: دولت جدید در حال تغییر بدافزار ایجاد شده در کشور و آماده شدن برای حرکت انقلابی در راستای اهداف اسلام و انقلاب است.

کمالی ولایت مداری را شاخص حراست از خاکریزها دانست و گفت: همواره باید گوش به فرمان رهنمودهای ولی فقیه باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن در پی نابودسازی قداست خاکریزهای الهی جامعه اسلامی است، افزود: نباید اجازه دهیم قداست‌زدایی در جامعه انجام شود. کمالی ادامه داد: زاویه گرفتن از ولی خدا منجر به امیدواری دشمن در هجوم به خاکریزها خواهد بود.

وی اظهار داشت: امروزه باید مراقبت لازم برای حراست از فضای مجازی به عمل آید تا بستری برای شکستن خاکریزها در قالب محصولات رسانه‌ای نباشد.

کمالی ادامه داد: در جامعه‌ای که خاکریزی‌های اعتقادی مورد هجوم و تخریب قرار بگیرد، ارزش‌ها دگرگون خواهد شد.

وی با بیان اینکه عقلانیت، عدالت و آزادی سه اصلی خشکاندن ریشه‌های استکبار و ظلم است، گفت: برای تحقق این مهم باید تفکر ولایی داشت و رئیس جمهور ایران اسلامی با تبیین این مهم در عرصه بین‌المللی خوش درخشید.

وی دربخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، این هفته را تجلی روزهای پر حادثه‌ برای خدشه دار کردن ابهت پوشالی استکبار جهانی به فرماندهی امام خمینی (ره) دانست.

خطیب جمعه جیرفت عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس را وحدت و یکپارچکی ملی، ولایتمداری، فرماندهی و مدیریت خلاق، توکل به خدا، صلابت و شجاعت رزمندگان و بصیرت دینی و سیاسی اعلام کرد.

وی همچنین بر ارتباط بیشتر نسل دفاع مقدس با جوانان تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین مدل خودروی سفارشی محمدرضا پهلوی معرفی شد /عکس