امام‌جمعه موقت یزد: رییس‌جمهوری در انتخاب مدیران زودتر اقدام کند


امام‌جمعه موقت یزد: رییس‌جمهوری در انتخاب مدیران زودتر اقدام کند

یزد- ایرنا- امام‌جمعه موقت شهر یزد گفت: رییس‌جمهوری برای تحقق وعده‌های خود و کمک به معیشت و اقتصاد مردم در انتخاب مدیران در استان ها زودتر اقدام کند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدناصر محمدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ، افزود: خیلی از برنامه‌ها و وعده‌های رییس‌جمهوری را باید مدیران بعد از وزیران در استان ها پیگیری و اقدام کنند.

وی ادامه داد: هرچند از سوی رییس‌جمهوری و با رای نمایندگان، وزیران انتخاب و فعالیت خود را به جد شروع کردند، قطعا مدیران میانی و پایین‌ دست هستند که باید همراه با دولت کار کنند.

امام‌جمعه موقت یزد اظهار کرد: مردم از شخص رییس‌جمهوری که فردی انقلابی و جهادی است انتظار جدیت در گزیش افراد کاربلد، انقلابی و متخصص برای پیگیری طرح‌ها در استان ها دارند.

محمدی بیان کرد: مردم باید در زندگی روزمره و سفره خود به خوبی آثار انتخاب دولت جدید ، کابینه انقلابی و مردمدار را به صورت شفاف احساس کنند و این یک مطالبه برحق جامعه است.

وی گفت: مدیرانی که از سوی دولت و شخص رییس‌جمهوری انتخاب می‌شوند باید برنامه‌های دولت را در عمل قبول داشته باشند و به همه آنها ایمان داشته باشد تا موفق شوند.

امام‌جمعه موقت یزد تصریح کرد: افرادی که در آینده برای مسئولیت‌های مختلف در کشور از سوی دولت انتخاب می‌شوند باید هماهنگ و دلسوز به حال مردم و با روحیه جهادی کار کنند.

محمدی تصریح کرد: کارگزار واقعی بر اساس تراز نظام اسلامی فردی است که پاک‌دست، انقلابی، متخصص و آماده کار و فعالیت جدی و همراه با اهداف نظام و انقلاب باشد.

وی در بخشی از خطبه های نمازجمعه ، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: عزت و اقتداری که هم‌اکنون نظام ما در منطقه و جهان دارد، مدیون ایثار و جانفشانی شهیدان است .

نمازجمعه در ۲۱ شهر و هفت روستای پرجمعیت استان یزد اقامه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی