تقویت قدرت نظامی مهمترین دستاورد دفاع مقدس است


تقویت قدرت نظامی مهمترین دستاورد دفاع مقدس است

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه موقت گنبدکاووس گفت که افزایش قدرت نظامی، دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی و نیز خودکفایی در ساخت تسلیحات نظامی از مهمترین دستاوردهای مجاهدانه و خالصانه رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام روح الله رجنی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه گنبدکاووس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس (۳۱ شهریور تا ۶ مهر)، اظهارداشت که امروز نظام اسلامی قدرت و دست برتر موشکی در منطقه را دارد و به فرموده مقام معظم رهبری، دشمن اگر یک موشک بزند ایران چند برابر آن را به طرف آنها شلیک خواهد کرد.

وی، تلاش مخلصانه همانند رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس را رمز موفقیت امروز ایران اسلامی در برابر مشکلات دانست و گفت: دولت سیزدهم نیز چنین روحیه‌ای دارد که امیدواریم با تداوم آن مشکلات کشور به مرور حل شود.

حجت الاسلام رجنی اضافه کرد: تلاش مخلصانه دولت سیزدهم باعث ورود میزان گسترده‌ای از واکسن کرونا به کشور و افزایش چشمگیر واکسیناسیون مردم علیه این ویروس شد و خیلی از کشورها نیز در صف مذاکره با ایران قرار گرفتند.

امام جمعه موقت گنبدکاووس همچنین با تسلیت اربعین حسینی(ع) یادآور شد که رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با روحیه جهادی برگرفته از راه شهدای کربلا در راه حفظ خاک ایران اسلامی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

وی افزود: دنیا با راهپیمایی اربعین حسینی که هر ساله میلیون‌ها نفر از مردم مسلمان و غیر مسلمان از کشورهای مختلف برای گرامیداشت چهلم شهدای کربلا پای پیاده به سمت عراق طی می‌کنند امام حسین(ع) را شناخت.

حجت الاسلام رجنی ادامه داد: شیوع کرونا در ۲ سال اخیر مانع از حضور گسترده مردم از سراسر دنیا در مراسم پیاده روی اربعین شده که امیدواریم با از بین رفتن این بیماری سال آینده همه مشتاقان زیارت امام حسین(ع) موفق به شرکت در این مراسم عظیم شوند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا