امام جمعه پلدختر: تحول همراه باجهش مطالبه مردم لرستان از دولت است


امام جمعه پلدختر: تحول همراه باجهش مطالبه مردم لرستان از دولت است

خرم‌آباد- ایرنا- امام جمعه پلدختر گفت: تحول همراه با جهش در همه بخش‌ها، انتظار و مطالبه مردم لرستان از دولت در معرفی استاندار جدید است.

به گزارش خبرنگار ایرنا در پلدختر ، حجت الاسلام سید "محسن موسوی" در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: درست است که انتظار مردم انتخاب استانداری جهادی ، موفق ، توانمند ، کاربلد ، مدیر و انقلابی است اما مهمتر از همه توسعه و پیشرفت لرستان و احیای کارخانجات و کارگاه های تعطیل و نیمه تعطیل در این استان و رسیدگی به قطب کشاورزی است.

وی افزود: استانداری که از سوی دولت انتخاب می شود باید با نگاه شایسته سالاری ، انقلابی از روی عقلانیت و جهادی مدیران و فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها را انتخاب کند که خادم مردم و در میان آنها باشند و در نماز جمعه حضور پیدا کنند و خستگی ناپذیر مدیر ، مدبر باشند.

امام جمعه پلدختر به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مدال آوران المپیک و پارالمپیک اشاره کرد وگفت: این فرمایشات عمق راهبردی و کاربردی بودن نظرات مقام معظم رهبری در حوزه ورزش را نمایان می کند.

وی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری و نگاه معظم له به این حوزه نقشه راه برای مسوولان و متولیان امر ورزش در کشور ، استان و شهرستان پلدختر است.

حجت الاسلام موسوی یادآورشد: با توجه به این که تمام زیرساخت ها و امکانات ورزشی شهرستان پلدختر در سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ از بین رفت و ساخت و سازها در حدمطلوب نیست ، نیازمند کمک مسوولان ورزش هستیم به ویژه انتظار می رود وزیر ورزش در دولت سیزدهم به ورزش شهرستان پلدختر توجه ویژه داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز