امام جمعه بروجرد: دفاع مقدس اوج اقتدار ایران در برابر دشمن بود


امام جمعه بروجرد: دفاع مقدس اوج اقتدار ایران در برابر دشمن بود

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: هشت سال دفاع مقدس اوج عزت و اقتدار ایران اسلامی در برابر دشمنان نظام و انقلاب بود.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید "علی حسینی" در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود : دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ اسلام است و ملت ایران با ایستادگی، مقاومت و تکیه بر نیروی ایمان و رهبری امان راحل توانستند در این جنگ نابرابر عزت و افتخار را برای ایران به ارمغان آورند.

وی بیان کرد: ما وظیفه داریم به بهترین نحو ممکن مکتب دفاع مقدس را برای نسل جوان که هشت سال دفاع مقدس را ندیده و درک نکرده به خوبی تبیین کنیم.

امام جمعه بروجرد همچنین گفت: حفظ گنجینه های دفاع مقدس و بازخوانی آن برای نسل نوین از وظایف مسوولان و مردم است زیرا که فرهنگ مقاومت و ایثار لازمه هر جامعه ای است.

وی افزود: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، روحیه ایثار، شهادت طلبی، اخلاق و صداقت در رفتار را به نمایش گذاشتند که همواره بر تارک تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه گفت: حضور ایران در سازمان شانگهای کاری بسیار بزرگ است که موجب تحول مهمی در اقتصاد و مقابله با تحریمها خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی افزود: انسجام و تعامل بین کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، قدرت منزوی آمریکا را به دنیا نشان داد.

وی افزود: بیش از ۴۳ درصد از جمعیت جهان در کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای زیست می کنند و بخش زیادی از تجارت های خاکی و منابع سرمایه ای در این کشورهاست.

وی بیان کرد: ایستادگی و مقاومت ملت های جهان و هماهنگی و همکاری بین آنان قابلیت شکست قدرت‌های پوشالی غربی را داشته و می تواند سبب آزادی و استقلال بدون حضور استکبار و رژیم صهیونیستی را تجربه کرد.

امام جمعه بروجرد ضمن تجلیل از کاروان ورزشکاران شهید سلیمانی و رعایت اخلاق اسلامی و ارزشی ورزشکاران در مسابقات جهانی گفت: این کاروان از سوی رهبر معظم انقلاب مورد قدردانی قرار گرفته زیرا با اقامه نماز و چادر، ارزشهای اسلامی را صادر کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط