دفاع مقدس عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد


دفاع مقدس عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه شهر ساری با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت : رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی با ایستادگی در برابر جبهه کفر، عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه این هفته ساری افزود: حماسه ایستادگی و مقاومت شهدا و ایثارگران در برابر رژیم بعث عراق و حامیان آن در طول دفاع مقدس، برگ زرین انقلاب اسلامی است و تا ابد در افکار عمومی نیز زنده و جاوید باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه شهدا با نثار خون خود درس بزرگی به ما داه اند، اظهار داشت: خون شهدا حقانیت جمهوری اسلامی را تا ابد به تمام جهانیان ثابت کرد

وی بر لزوم قدرشناسی مردم از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تاکید کرد و گفت که امت اسلام، هیچ گاه حماسه آنان را در دفاع از آزادی و اقتدار ایران اسلامی فراموش نخواهند کرد.

امام جمعه ساری گفت: راه اصلی انقلاب و موفقیت در مسیرهای پیش رو ، اعتماد به مردم است و با تکیه به این امر مهم، می توان در بخش های مختلف به موفقیت های زیادی نیز دست یافت‌.

محمدی لایینی همچنین با اشاره به درپیش بودن اربعین حسینی، گفت: پیام اربعین، آزادی و ایستادگی در برابر ظلم است.

وی اظهار داشت: ایستادگی در برابر ظالم و به راه افتادن موج جهاد و ایثار که از برکات واقعه عاشورا محسوب می شود، روز به روز در حال افزایش و عالم گیر شدن است‌

وی با اشاره به درپیش بودن هفتم مهرماه سال ۶۰ سالروز شهادت آیت الله هاشمی نژاد از مفاخر مازندران، افزود: این مجاهد از ارکان اصلی و عوامل مهم و اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت