ترافیک خودرو در خروجی های مازندران پرحجم است


ترافیک خودرو در خروجی های مازندران پرحجم است

ایرنا - ساری - سرپرست پلیس راه مازندران، وضعیت ترافیک خودرویی در مسیرهای خروجی این استان به سمت تهران را پرحجم اعلام کرد و از مسافران خواست زمان برگشت به مبدا را مدیریت کنند.

سرهنگ هادی عبادی ظهر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ترافیک خودرویی در جاده های کندوان و هراز پرحجم و سنگین است و با نزدیک شدن به ساعت های پایانی روز، پیش بینی می شود بر حجم تردد خودروها در این مسیر افزوده شود.

وی گفت: به علت حجم بالای تردد، ترافیک خودرویی در محدوده شهر مرزن آباد به طول یک کیلومتر و در جاده هراز نیز در محدوده تونل سپاسد ترافیک مقطعی خودرو به طول ۵۰۰ متر را شاهد هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران پیش بینی کرد که در ساعت پایانی روز، ترافیک خودرویی در مسیرهای شمال و جنوب مازندران افزایش یابد.

وی با اشاره به عادت بومیان منطقه برای حضور در مناطق ییلاقی در روزهای آخر هفته، افزود: در ساعات پایانی روز، تردد خودرو در جاده های درون شهری استان نیز افزایش خواهد یافت.‌

سرهنگ عبادی از تداوم اعمال محدودیت‌های کرونایی ویژه تردد خودرو در مازندران خبر داد و گفت: ماموران پلیس تنها به آن دسته از مالکان خودرو که دارای مجوز تردد از فرمانداری و یا استانداری محل سکونت خود باشند، اجازه ورود به این استان را می دهند.

سرپرست پلیس راه مازمدران از جریمه ۱۲۰ هزار و ۵۱۶ دستگاه خودرو از ابتدای امسال تا کنون در راستای اجرای محدودیت های کرونایی ویژه تردد خودرور در جاده های استان مازندران خبر داد و گفت که همچنین طی این مدت،۸۰ هزار و ۲۸ دستگاه خودرو نیز به مبدا بازگردانده شدند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۲۳ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز و سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر در این استان را به سمنان متصل می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا