اقتدار و عزت ایران اسلامی بزرگترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس است


اقتدار و عزت ایران اسلامی بزرگترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس است

قصرشرین- ایرنا- امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: اقتدار، عزت و عظمت امروز ایران اسلامی در دنیا بزرگترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین با گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به تنهایی در برابر استکبار جهانی ایستاد و حقانیت این نظام را به دنیا نشان داد و ثابت کرد که حق همیشه پیروز است.

وی اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد که ملت ایران در برابر زور گویی و هرگونه تجاوز و اشغال گری ایستادگی می کند از این رو فرهنگ مقاومت و ایثار و دفاع مقدس باید به نسل جوان امروز منتقل شود تا همگان بدانند که در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران چگونه از کیان اسلامی دفاع کردند.

خطیب موقت جمعه قصرشیرین ادامه داد:نظام اسلامی برگرفته از فرهنگ و قیام عاشورا است و شهدای ما با الگوپذیری از سرور و سالار شهیدان در جبهه های حق علیه باطل حضور یافته و با فدا کردن جان خود توانستند آرامش و آزادی و امنیت کنونی را برای ما به ارمغان بیاورند.

حجت الاسلام شامحمدی اضافه کرد: جنگ تحمیلی و هشت سال مقدس باعث خودکفایی کشورمان در صنایع نظامی شد و امروز هم باید با تکیه بر باورها و استعدادهای بومی و ملی خود برای استقلال هربیشتر کشور دفاع کنیم.

وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تجلیل از مدافعان سلامت از افراد خواست تا نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند چون تنها راه ریشه کنی ویروس کرونا واکسینه شدن جامعه است.

او همچنین بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و استفاده از ماسک و همکاری با کادر درمان و ستاد کرونا تاکید کرد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس