امام جمعه کرمانشاه: اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی به برکت دفاع مقدس است


امام جمعه کرمانشاه: اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی به برکت دفاع مقدس است

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، جمهوری اسلامی را یک قدرت بزرگ جهانی دانست که آمریکا و سایر ابرقدرت ها نمی‌توانند کج به آن نگاه کنند و گفت :این قدرت و اقتدار به برکت حفظ این ارزش ها و دفاع مقدس است که باید قدر آن را بدانیم و برای تقویت آنها تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه امام راحل فکر همه مردم را عوض کرد، افزود: نامگذاری کاروان های ورزشی به نام شهدا خصوصا شهید سلیمانی، اهدا مدال به شهدا، استفاده از چفیه به عنوان نماد مقاومت، رعایت حجاب، اظهار عشق و محبت به پرچم، در آغوش گرفتن حریف شکست خورده و بسیاری از ارزش های دیگر جلوه ای از اسلام و دفاع مقدس است که امام راحل بنیانگذار آن بود.

او هشت سال دفاع مقدس را یکی از ارزش های نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: دفاع مقدس دنیا را زیر و رو کرد و مستکبران و ابرقدرت‌های غربی را به دنیا معرفی کرد.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه سیدالشهدا برای زنده نگه داشتن اسلام، نماز و قرآن، خون دلش را بخشید گفت: اگر در دفاع مقدس رزمندگان و مردم از جان خود گذشتند و جوانان برومند و غیور خود را تقدیم انقلاب کردند به خاطر کربلا بود و اگر امام حسین(ع) و واقعه کربلا نبود، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هم شکل نمی‌گرفت.

آیت الله علما بر شناخت دقیق اسلام، کربلا و آمریکا تاکید کرد و گفت : بچه های دفاع مقدس و حاج قاسم خوب فهمیدند که سیدالشهدا چرا از خون خود گذشت و اگر سالها از دفاع مقدس حرف بزنیم باز هم کم است کما اینکه در جایی امام راحل فرمود که غربی ها در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اسلام سیلی خوردند موضوعی که دشمنان هم به آن معترف هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما