آمار مبتلایان روزانه کرونا در کرمانشاه کاهش یافت


آمار مبتلایان روزانه کرونا در کرمانشاه کاهش یافت

کرمانشاه- ایرنا- رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه‌ روز گذشته 262 نفر شامل 108 بیمار مثبت بستری و 154 بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که در مقایسه با روز گذشته 46 نفر کمتر است.

«مهدی محمدی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه در شبانه‌ روز گذشته هشت نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا فوت کردند، افزود: این تعداد نسبت به روز گذشته پنج نفر کمتر است.

وی اظهار داشت: با احتساب این تعداد، مجموع جان‌باختگان استان کرمانشاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۴۷۳ نفر رسیده است.

محمدی گفت: هم‌اکنون یک هزار و ۲۸۸ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۲۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۵۳ نفر هم وخیم است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۲ نفر در مراکز درمانی استان با علایم بیماری کرونا بستری و ۲۴۷ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۴۸۲ بیمار هم در مراکز درمانی استان کرمانشاه برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که نسبت به روز قبل ۱۷۳ نفر کمتر است.

براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، از روز شنبه سوم مهر ماه شهرستان‌های پاوه، گیلانغرب، اسلام‌آبادغرب، هرسین، کرمانشاه، جوانرود، سرپل‌ذهاب و روانسر در وضعیت قرمز و شهرستان های سنقروکلیایی، کنگاور و صحنه در وضعیت نارنجی و شهرستان های قصرشیرین، ثلاث باباجانی و دالاهو نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو