دفاع مقدس دفاع از ارزش‌ها بود


دفاع مقدس دفاع از ارزش‌ها بود

ایرنا- قشم- امام جمعه شهرستان قشم گفت: دفاع مقدس، دفاع از ارزش‌ها بود و فرزندان ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی علاوه بر دفاع از خاک میهن، از ارزش‌های متعالی اسلامی صیانت کردند.

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم افزود: امروز وظیفه همه ما پاسداشت از خون پاک شهدا، همت والای ایثارگران و جانباران و همچنین خانواده آنان و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل است.
وی ادامه داد: امروز قلم و امضای مسوولان می تواند همانند تیری به قلب دشمن تاثیرگذار باشد
خطیب جمعه قشم تصریح کرد: باید موانع تولید از مسیر سرمایه گذار رفع شود، زیرا ولید به استقلال کشور کمک می‌کند و موجب از بین رفتن آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
حاجبی تصریح کرد: دولت باید در راستای بازآفرینی امید به مردم اعتماد را به مردم بازگردانند و با رفع تبعیض و اجرای عدالت، اعتماد مردم را افزایش دهد.

وی افزود: اکنون زمان آن است که با اصلاح قوانین فساد زا در مسیر افزایش اعتماد عمومی حرکت کنیم و با افرادی که در ادارات فساد می‌کنند براساس قانون برخورد شود.
امام جمعه قشم ادامه داد: حذف دیوانسالاری و بروکراسی باعث رونق تولید می شود و سرمایه گذار از حیرانی خارج می شود.
وی در ادامه مشکل آب جزیره قشم را از مطالبات مهم مردم دانست و گفت: همه دستگاه‌ها موظف هستند راهکار عملی برای رفع مشکل آب جزیره ارائه کنند و از حرف درمانی بپرهیزند.
حاجبی در پایان با اشاره به نزدیکی اربعین حسینی افزود: امسال اگر به دلیل شرایط کرونایی، اربعین با حضور کم ایرانیان همراه است اما فرهنگ اربعین و این سفر نمادین از ظهور تمدن نوین اسلامی نوید می دهدکه باید آن را به نحو شایسته پاس بداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟