بازارچه صنایع دستی و محصول خانگی در بخش فارغان حاجی آباد راه اندازی شد


بازارچه صنایع دستی و محصول خانگی در بخش فارغان حاجی آباد راه اندازی شد

بندرعباس- ایرنا- به مناسبت هفته دفاع مقدس، بازارچه صنایع دستی و محصول خانگی بخش فارغان حاجی آباد با حضور حمید جهانگیری فرماندار شهرستان و مسوولان محلی راه اندازی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد روز جمعه در حاشیه راه اندازی این بازارچه گفت: بازارچه بومی محلی و صنایع دستی بخش فارغان به تعداد ۴۰ غرفه راه به همت مسوولان و بانوان بسیجی، حوزه فاطمه زهرا بسیج خواهران و مرکز جهاد کشاورزی این بخش راه اندازی شده است.
سرهنگ محمد سالاری افزود: هدف از راه اندازی این‌ بازارچه، عرضه و به نمایش گذاشتن صنایع دستی و دست آوردهای بانوان، با هدف بازاریابی محصولات و ایجاد درآمد پایدار بوده است.
وی بیان داشت: نمایشگاه‌های مشاغل خانگی و صنایع دستی شور و نشاط در جامعه ایجاد می‌کند و مشوق بانوان در تولیدهای خانگی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد اظهار داشت: مشاغل خانگی به دلیل درآمدزایی سریع‌تر و هزینه کمتر می‌تواند کمک شایانی به اقتصاد خانواده‌ها داشته باشد و چون مربوط به بانوان بوده تاثیر بیشتری در فرهنگ خانواده می‌گذارد.
شهرستان حاجی آباد دارای سه بخش مرکزی، احمدی و فارغان، ۲ شهر حاجی آباد و فارغان، ۶ دهستان شامل دراگاه، طارم، فارغان، آشکارا، کوه‌ شاه و احمدی و حدود ۳۷۴ آبادی است که ۲۲۴ آبادی آن دارای سکنه و بقیه خالی از سکنه‌ اند.
این شهرستان با حدود ۶۶ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شمال بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا