امام جمعه اهل سنت کیش: همه برابر خون شهیدان مسوول هستیم


امام جمعه اهل سنت کیش: همه برابر خون شهیدان مسوول هستیم

کیش - ایرنا - امام جمعه اهل سنت کیش با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس برای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: همه برابر خون شهیدان و از خودگذشتگی ایثارگران مسوول هستیم.

به گزارش ایرنا، شیخ مستطاب یعقوب شمس در خطبه های نماز جمعه اهل سنت این جزیره اظهار داشت: سال ۱۳۵۹ درحالی که نظام مقدس جمهوری اسلامی اولین روزهای شکل گیری نهضت خود را تجربه می کرد از جانب دشمنان جنگی نابرابر بر این انقلاب و پیروان آن تحمیل شد.

وی با بیان اینکه دشمنان با این جنگ به دنبال براندازی نظام نوپا و ویران کردن ایران اسلامی بودند اضافه کرد: اما با رهبری امام راحل و پشتیبانی تمام آحاد مردم از همان ابتدا در هدف خود ناکام ماندند.

امام جمعه اهل سنت کیش یادآور شد: در سایه ایثار و جانفشانی تمام مردم ایران در این جنگ برخلاف جنگ های روی داده پیش از انقلاب وجبی از خاک میهن اسلامی به اشغال دشمنان در نیامد و برخلاف نظر دشمنان این انقلاب اسلامی بود که برابر یک جنگ نابرابر ایستاد و پیروز شد.

وی افزود: اما امروز همه مردم ایران که شکل گرفته از تمام اقوام، مذاهب، اقشار است در مقابل خون شهیدان و از خودگذشتگی ایثارگران مسوول هستند و هیچ کسی نمی تواند این دستاوردها را مختص به قشر خاصی بداند.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید