امام جمعه مهدیشهر: عضویت در سازمان شانگهای پیروزی دیپلماتیک است


امام جمعه مهدیشهر: عضویت در سازمان شانگهای پیروزی دیپلماتیک است

سمنان- ایرنا- امام جمعه مهدیشهر گفت: عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای یک پیروزی دیپلماتیک و دروازه‌ای برای تقویت روابط تجاری جهانی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر در حسینیه المهدی این شهر ابراز داشت: سازمان شانگهای مهم ترین و ثروت‌مندترین سازمان منطقه است که عضویت ایران در این سازمان برای کشور برکات زیادی خواهد داشت.
وی اضافه کرد: عضویت ایران در شانگهای نقشی مهم در حل مشکلات اقتصادی کشور و تقویت روابط تجاری جهانی ایران خواهد داشت و نشان دهنده شکست دشمنان است.
امام جمعه مهدیشهر افزود: اقدام فسادستیزی مجلس شورای اسلامی ستودنی است و یکی از این اقدام ها تصویب قانون کاهش بوروکراسی اداری در پیشروی سرمایه‌گذاران است.
وی سخنان رئیس جمهوری در اجلاس سالانه سازمان ملل را نیز قابل تقدیر دانست و افزود: حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در این اجلاس بیان کرد ایران به گفت و گوی بی‌نتیجه تن نخواهد داد.
امام جمعه مهدیشهر با اشاره به آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان تعیین کننده سرنوشت کشور هستند که اگر درست تربیت شودن ، افرادی مانند سردار حاج قاسم سلیمانی می‌شوند.
وی یادآور شد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چراغ راه تربیت انسان‌های بزرگ است و معلمان نیز باید در تربیت دانش‌آموزان در کنار تعلیم آنان توجه ویژه داشته باشند.
امام جمعه مهدیشهر تاکید کرد: گفتمان‌سازی برای عملیاتی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ضروری است و باید مورد توجه باشد.
وی با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس دفاع حق از باطل بود که جوانان این مرز و بوم بدون ترس از شهادت به دنبال حق رفتند.
وی ادامه داد: دفاع مقدس تجلی‌گاه دفاع جانانه از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که اقتدار کشورو اراده و عزت ملت را به رخ جهانیان کشید.
امام جمعه مهدیشهر گفت: دفاع مقدس در واقع منجر به ایجاد الگویی شد تا ملت به این باور برسند با قدرت‌های بزرگ و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی و جهان اسلام می‌توان روبه ‌رو شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل