امام جمعه موقت دامغان: دولت جدید شکوفایی اقتصاد ایران را رقم می‌زند


امام جمعه موقت دامغان: دولت جدید شکوفایی اقتصاد ایران را رقم می‌زند

سمنان- ایرنا- امام جمعه موقت دامغان گفت: حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی، ریاست جمهوری با برنامه‌های دولت خود و عضویت در سازمان اقتصادی شانگهای، بدون شک شکوفایی اقتصاد ایران را رقم می‌زند.

به‌ گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی جیرانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در محل مصلی امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، افزود: هفته گذشته سفر رییس جمهوری به تاجیکستان و شرکت در سازمان اقتصادی شانگهای را شاهد بودیم که ایران توانست پس از گذشت بیش از ۱۵ سال چشم انتظاری عضویت، به عنوان عضو دائم در این سازمان معرفی ‌شود.

وی ادامه داد: رئیس جمهوری پس از گذشت کمتر از ۴۰ روز از تحویل سمت ریاست جمهوری، عضویت دائم ایران در این سازمان را به دست گرفت که کم شدن اثر تحریم و شکوفایی اقتصاد ایران، از فواید اصلی این عضویت است.

جیرانی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: جنگ هشت ساله عراق علیه ایران نعمت برای ما بود که دستاورد و افتخارات بزرگ از لحاظ سیاسی و معنوی کسب کردیم.

وی اضافه کرد: از لحاظ معنوی، تقویت اعتماد به نفس و خودباوری، شکوفایی استعداد و خلاقیت ها و مدیریت دفاع مقدس با تکیه بر معنویت را کسب کردیم.

جیرانی تصریح کرد: بدون شک آنچه که سبب اقتدار و پیروزی ما در جنگ برابر عراق و بسیاری از ابرقدرت‌های جهان شد، توان سلاح و نیروی انسانی نبود بلکه معنویت، راز و نیاز، ارتباط با خداوند و داشتن جامعه معنوی بود.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته چشم طمع ملت ها و متجاوزان به ایران بود اما امروز همه دنیا شاهد است که دیگر هیچ ملت و حکومتی جرات جسارت به ایران را ندارد.

جیرانی بیان کرد: بازدارندگی دشمن از دست درازی به ایران، بالارفتن ارزش و توان ایران از دیگر درخشش های سیاسی ما در جنگ تحمیلی بود.

وی بیان کرد: کشور ما حدود ۲۲۰ هزار شهید و عزیز را از دست داده است و در برابر آن افتخار و عزت کسب کرد که امیدواریم با پیروی از خون شهدا، در مسیر شهیدان گام برداریم تا در آخرت مدیون شهدا نباشیم.

امام جمعه موقت دامغان به آغاز مهرماه و فصل بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: در طی ۲ سال اخیر و برگزاری کلاس‌های درس به صورت مجازی، اهمیت تدریس حضوری به خوبی مورد توجه قرار گرفت و در سال تحصیلی جدید نیز بر آموزش حضوری تاکید می‌شود که امیدواریم با رعایت مسائل بهداشتی و تزریق واکسیناسیون دانش‌آموزان، طبق گفته مسوولان وزارت آموزش و پرورش تا اواسط آبان ماه مدارس بازگشایی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اهمیت پایگاه صهیونیستی نواتیم در چیست؟