امام جمعه آستارا: انتخاب مدیران بر اساس مصالح مردم باشد


امام جمعه آستارا: انتخاب مدیران بر اساس مصالح مردم باشد

آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: مدیران استانی و شهرستانی باید با لحاظ مصالح مردم انتخاب و معرفی شوند و در این خصوص به نظر و سفارش برخی اشخاص اکتفا نشود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در آئین نماز جمعه در مصلی آستارا با اشاره به استقرار دولت سیزدهم و اعمال برخی تغییرات مرسوم در مدیران استانی و شهرستانی اظهار کرد: مردم به حد کافی از برخی ناکارآمدی ها و مشکلات،

رنجیده اند و باید در گزینش افراد برای مسئولیت های استانی و شهرستانی، به توانمندی و شایستگی آنها تمرکز شود.

وی اربعین حسینی را نماد اقتدار و عزت جهان اسلام و همه ملت های آزاده و آزادیخواه عنوان و ابراز امیدواری کرد بعد از رهایی جهان از شر ویروس منحوس کرونا، پیاده روی مردمی اربعین با حضور میلیونی عاشقان امام حسین (ع) بار دیگر برگزار شود.

وی هفته دفاع مقدس را یادآور سلحشوری رزمندگان اسلام در مقابل متجاوزان بعثی عراق دانست و با گرامیداشت خاطره شهدا و ایثارگران، از دفاع مقدس به عنوان قطعه ای طلایی و ماندگار در تاریخ قطور کشورمان نام برد.

حجت الاسلام حافظ نیا در بخش دیگر سخنانش اظهار نظر مقامات ترکیه و جمهوری آذربایجان در مورد ایران را دور از عقلانیت و نسنجیده خواند و تصریح کرد: برخی از مسئولان ما پاسخ های لازم را در این رابطه داده اند اما نیاز به موضع و جواب مسئولان نیست و جوانان ما با حضور پر شور در عرصه های مختلف، پاسخ یاوه سرایی ها را می دهند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان، مرز جمهوری آذربایجان و همسایگی استان اردبیل واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید