نباید سرمایه گذاری گرفتار کاغذبازی و سهم خواهی شود


نباید سرمایه گذاری گرفتار کاغذبازی و سهم خواهی شود

رشت _ ایرنا _ امام جمعه رشت تصویب طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و  کار در مجلس را اقدامی در راستای فساد ستیزی دانست و گفت: نباید سرمایه گذاران گرفتار کاغذ بازی و سهم خواهی ها شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سایر اقدامات برای فساد ستیزی در کشور اظهار داشت: ضرورت شفاف سازی مالی شرکت های دولتی و برگ سبز خودرو به عنوان سند مالکیت در راستای فساد ستیزی است.

وی با تاکید بر اینکه بسترهای لازم برای سرمایه گذاری باید فراهم باشد، اضافه کرد: کاغذ بازی ها و سهم خواهی برخی مسئولان مانع کار سرمایه گذاران است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنانش با اشاره به حضور اخیر رییس جمهوری در اجلاس سازمان شانگهای بیان داشت: حضور ایران به عنوان عضو دائم این سازمان، اتفاقی خوب و بردی برای جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه ایران با همکاری کشور روسیه و چین عضو دایم سازمان شانگهای شد، اضافه کرد: این سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به این جهت هنوز هم برخی برای حضور ایران سنگ اندازی می کنند اما ما نقشه های شوم دشمنان را می شناسیم.

امام جمعه رشت بیان داشت: افزایش قدرت مانور سیاسی ایران، کاهش فشارهای آمریکا، امکان فروش و صادرات بسیاری از کالاهای ایرانی از جمله اهمیت های عضویت دائم ایران در سازمان شانگهای است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع قهرمانان المپیک و پاراالمپیک اظهار داشت: سخنان رهبری باید نقشه راه همه مسئولان به ویژه وزارت ورزش و جوانان باشد.

آیت الله فلاحتی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به معلمان و والدین دانش آموزان بیان داشت: امیدواریم که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی فرزندان ما در مدارس دچار آسیب نشوند ضمن اینکه معلمان و مربیان مدارس به رعایت اصول بهداشتی توجه دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت